קישורים ליום בשבוע

זהו, אני כבר לא רואה צורך בחלוקת השבוע לימים נפרדים. מה הטעם בהגדרת "יום ראשון", "יום שלישי", כשבכל מקרה הם נראים דומים כל כך? ובעיקר, מופרדים במהותם משישי ושבת – שגם אותם אפשר לצמצם בעיני ל-שישיבת אחד, וזהו. (או סופשבוע, דעילבא בית הילל). אז היום הוא יום בשבוע, ומחר הוא יום בשבוע, לאחריו יהיה יום בשבוע, ובסוף יהיה שישישבת. זוהי רדוקציה מושלמת, נפטרנו מכל העודף מבלי לאבד דבר!

אתמול בלילה ראיתי חצי עונה שנייה של Big Band Theory, ואני צריך עוד. אני מרגיש שאני מתפרק ללא שלדון.

בכל מקרה.

באוניברסיטת קליפורניה (אם אינני טועה), בחוג לכלכלה, נפתח הסמסטר הזה קורס בסטארקאפט כשוק תחרותי. כן בחיי אני נשבע באימאשלי שאלוהים יטביע אותי בנילוס אם אני משקר. אפשר לראות את ההרצאה הראשונה כאן, ואתר Game Pro ימשיך לצלם גם את ההרצאות הבאות בקורס. בעיני זה מעניין, גם כדי ללמוד משהו חדש וגם מבחינה סוציולוגית, אבל בתכל""ס זה די משעמם להסתכל שעה וחצי בהרצאה שאתה לא באמת צריך. אני ממליץ לשים את זה ברקע בזמן שאתם עושים דברים אחרים, כמו למשל כותבים בבלוג קישורים.

אתר חדש, חמוד, מהיר ומגניב ליצירת מפות למו"ד – ye olde mape maker, שמצטרף גם לעמוד משאבי המו"ד כמובן. ותודה ל-"משעול הדרקון" על הקישור.

החלה ההרשמה לביגור, אם כי עדיין לא פורסמו פרטי הטורניר (דחקתי בהם, דחקתי בהם). הוא יתרחש לאורך היום השני של הכנס, אז תפנו לכם את הזמן.

השארת תגובה