תוצאות טורניר המנצ"קין

טורניר המנצ"קין שסגר את פורים בטקטיקה היה מוצלח במיוחד – הגיעו יותר אנשים מכפי שחזינו ועל כן פיצלנו את הטורניר לחצי-גמר וגמר, ובסך הכל ערך כל העסק שלוש שעות וחצי (!), של מהלכים מנצ"קיניים להפליא.

לגמר הובטחו לעלות אלו שניצחו בחצי-הגמר, אבל גם כל מי שיספיק להגיע לדרגה 9 עד אותו רגע, ובאחת הקבוצות כולם חוץ משחקן אחד הצליחו לעמוד בדרישה הזו. במשך כמה דקות מותחות נראה היה שהם כולם עולים, מה שהיה מגביר את התחרות בסבב הגמר במידה קיצונית – עד שזוג שמורכב מאלף ואורק הצליחו להביס בשיתוף פעולה מפלצת ולעלות שניהם לדרגה 10 בו-זמנית, מה שפסל מיד את כל שאר המתחרים. האלפים האלה, בחיי. רק כמה דקות אחרי הניצחון הזה גילינו שכל השחקנים מסביב לשולחן פספסו עניין חשוב – האורק המנצח היה בדרגה 8, והוא קפץ ל-10 בקרב אחד בזכות העובדה שאורקים (גזע חדש במנצ"קין 2) עולים דרגה נוספת כשהם מביסים מפלצת 10 דרגות מעליהם… אך כולם פספסו את העובדה שעל מנת לזכות באותה דרגה, האורק חייב להביס את המפלצת לבדו. לצערי לא הייתי ליד השולחן בזמן הניצחון, ופספסתי את ההזדמנות לגעור בכולם על העניין הזה, כמו שאני כל כך אוהב.

כדי לפצות את הבחור הבא בתור, שהיה גם הוא בדרגה 9 ובעל פוטנציאל לא רע לזכות בעצמו, הוספנו אותו לסבב הגמר. סבב זה נמשך שעתיים של משחק, והיה – לדברי המשתתפים – "מנצ"קיני להחריד". מלבד Wicked Munchkin Die, שהיו בערך לכל שחקן, השחקנים גם ניצלו היטב שילובי קלפים מזעזעים כאלו ואחרים. בסופו של דבר, לאחר עליה הדרגתית בדרגות, ניצב בפני הניצחון שוב פעם קומבו של אלף-גזעאחרלאמשנהאיזה, מוכנים לעלות לדרגה 10. במשך דקות ארוכות התווכחו, איימו והתרעמו כל המשתתפים, כולל האלף ושותפו, שלא היו בטוחים אם הם רוצים בכלל לחלוק בניצחון, ולכן גם בפרס – עותק של מנצ"קין 2 או 50 ש"ח לרכישה בחנות. בסופו של דבר כלו כל הקיצים, כל מגבירי המפלצות נוצלו, והזוג הביסו את המפלצתון ועלו ביחד לדרגה 10! יותר בשביל הכבוד שבעניין (אחד מהם אמר "אני לא מאמין שניצחתי, הם היו קבוצה ממש מצוינת"), מאחר וכבר היה להם מנצ"קין 2.

ובסוף, הם מכרו את המנצ"קין 2 לאחד השחקנים האחרים, בתמורה ל-20 ש"ח לכל אחד. מנצ"קינים.

1 Comment on “תוצאות טורניר המנצ"קין

השארת תגובה