אריזת ניילון ארורה

בחייו המהוללים ומעוררי הקנאה של מוכר בחנות משחקים, ישנו בכל זאת פגם זעיר אשר מכתים את המקצוע הזה, המושלם מכל עיסוק: בקרבתי מצויים משחקים שאני מאוד רוצה, אך עלי להתענות יום אחר יום בצפייה בהם, שכן הם לראותם בלבד. עטופים באריזת ניילון הדוקה אשר מונעת כל גישה לתוכנם, נותר אני בוהה ועורג ללא גבול.

מה יש בתוכך, Die Macher? מדוע אתה אהוד כל כך ב-BGG, ועם זאת, אריזתך נראית משעממת עד לכאב עיניים ממש? מהי איכותך, ומדוע אינך פרוס כעת על שולחני, ממתין לספק לי שעות של הנאה פוליטית סוערת?

Battlelore, אנחנו נפגשים בשנית. אחרי שנים של ציפיה, שחקתי בך סוף סוף בתערוכת אסן בשנה שעברה. מאז המתנתי בחוסר סבלנות לשובך, סופר את הדקות, שכן עמדת בכל ציפיותי הגבוהות. אך מחירך, מדוע הוא עומד על 450 ש"ח?! אפילו עם הנחת העובד שלי, אין זו השקעה זולה (במיוחד בהתחשב בכמות הרכישות שכבר עשיתי החודש בתחום משחקי התפקידים). אז אאלץ להמתין, להמתין ולנעוץ בך את מבטי שעה אחרי שעה, מרים אותך כדי להרגיש את כובד משקלך, לפנטז על קלפיך הנעימים למגע ותרחישיך שהורדתי מ-BGG.

Pillars of the Earth! מדוע אתה לועג לי כל כך? כולך מלא במשחקיות מבוססת נקודות ומשאבים בסגנון האירופאי האהוב עלי כל כך. חלקיך צבעוניים ומבטיחים כשעתיים של בנייה וצבירת נקודות, שיבישו את קטאן שלידך כמו היה עוגית קטנה מוקפת סופגניות עצומות. המלצותיך רבות, ואני כעבד להן, נשבה בקסמן ובקסמיך.

Antike, הרי אתה כל מה שאני רוצה ממשחק, ועוד! משחק Civilization שלם בפחות משעתיים, בהמלצתו האישית של גלעד "יש לי 400 משחקים בבית" ירניצקי, ועם מכאניקה שכבר התנסתי בה בעבר וראיתי כי טוב. למה אתה ארוז כל כך, כבד וירקרק למראה, ואינך בין אצבעותי?

מי אתה, Mutant Chronicles? כיצד נכנסת לחיי מבלי לומר דבר, כולך.. מגודל וצבעוני כזה? למה אתה כל כך מגניב, למה!? האם מחירך הנמוך יחסית יפתה אותי להתחיל להשקיע בך, או שמא אחסוך לקראת אחד מאחיך הגדולים שצוינו עד כה? מתי יפסקו היסורים?!

סלחו לי, אני נסער מכדי להמשיך. היכן המניפה? אדוורד, הב לי את המניפה! הכן לי בייגל בריבת שזיפים, במטוטא.

2 Comments on “אריזת ניילון ארורה

  1. אבוי ואבוי 🙂

    PILLARS אכן משעשע ביותר, ואפילו מאוזן להחריד !
    ויש אפילו תקצור הוראות בעברית שתרגמתי .. 🙂

    אני חושב שהדבר שאני חושק בו ברשימה הזו הוא – ANTIKE,
    שעל פי ביקורות אמור להיות ממש משעשע, מלבד יכולת מלחמתית מצומצמת משהו –
    הוא נותן לך את האפשרות לשחק CIV ללא מחשב :]
    ומנגנון "הסיבוב" ששומר על איזון בין יצור משאבים לניצולם !

    כפתרון,
    אתה יכול לקחת אותם אל מתחת לדלפק ולומר שהם "מחמדיך"

  2. אכן, ממש קטע מ"ייסוריו של ורתר הצעיר". אין ספק שהפיתויים קשים והייסורים נוגים.
    או להפך, אני אף פעם לא בטוח.
    לי יש את הבעיה ההפוכה: יותר מדי משחקים לשחק ומעט מדי זמן. רוצה להתחלף?

    רוצה לנסות Classic Battletech?

השארת תגובה