קינגסבורג לשלטון, Spore למלוכה

ומו"ד 4 לאליפות. ונתחיל בענייני דיומא:

הערב משחקים בחנות קינגסבורג, ואני רוצה לדבר עליו מעט כי הוא באמת משחק מקסים בעיני. מצד אחד הוא לא אסטרטגי מדי וההחלטות אינן הרות גורל וחלקן מבוססות מזל, אבל מצד שני המזל שבו, כאמור, נתון להחלטה – אתה מחליט מה לעשות עם תוצאת 3 הקוביות, איך לחלקן אותן ובמה תזכה עקב כך.

לא ארחיב על העניין כאן, אני הרי בכל מקרה מסביר את המשחק הערב, אבל בקצרה: לאורך שלוש עונות אתה מגלגל קוביות ומחלק את התוצאות כרצונך בין העוזרים של המלך, כאשר ביכולתך למשל לחבר את כל 3 הקוביות ולהגיע ליועצים הגבוהים יותר (והשווים יותר), או לחלק אותם בין כמה יועצים פחותים ולקבל סוגים שונים של משאבים ויתרונות. שחקנים שכבר הניחו את הקוביות שלהם תופסים לך יועצים, ומגבילים את היכולות שלך. אתה מנסה להקים מבנים (יש לקרוא = יכולות מיוחדות ונקודות) ולגייס צבא, כי בעונה הרביעית פולשים לממלכה מני מזיקים כדוגמת גובלינים ושדים. אם הצלחת לעצור אותם, כל שחקן בנפרד, כל הכבוד. אם נכשלת, בעסה לך – לך ישר לכלא, אינך עובר בדרך צלחה.

כאמור, מומלץ. מאחר וההרשמה להערב התמלאה במהירות, אני מאמין שנעשה ערב משחקים נוסף במהלך השבועות הקרובים. תזכורת: קבוצת שחקנים יכולה לפנות אלינו ולבקש ערב משחקים משלה, עם איזה משחק שתרצה. זה עולה בדיוק כמו ערב משחק רגיל, 20 ש"ח, וכולל הסבר מלא של המשחק כמובן.

המשחקיה מעלים מחר פודקאסט חדש, אבל בינתיים הם כותבים על אחת התופעות האחרונות בזירת הגיימינג: עורך היצורים של Spore. למי שלא מכיר, יש את הסקירה המומלצת הזו, שאפילו שהיא קצת ישנה היא עדיין די מדויקת, והטריילר החמוד הזה, שמבהיר לא רע במה מדובר. כן, זה כל האבולוציה כולה.
עורך היצורים זמין להורדה בחינם מאתר Spore, והוא מאפשר לך כבר עכשיו ליצור את המפלצון החביב עליך – וכמו שכותבים במשחקיה ובויגיימס, רבים בחרו לעשות איתו גם, ובכן, דברים אחרים.

איזה משחקים לשים בלו"ז של השבועיים הקרובים? Descent ומשחקי מלחמה, או אולי ערב משחקי אקשן בקלפים וקרגמורת'ה שוב?

1 Comment on “קינגסבורג לשלטון, Spore למלוכה

השארת תגובה