משחק תפקידים: הפסיכונאוטים

שחר לנגבהיים מריץ משחק תפקידים פסיכוטי, מוזר ומאוד מצחיק, המבוסס (…בגדול) על משחק המחשב הנהדר Psychonauts. לפני תחילת המשחק יעביר שחר סדנא קצרה לשחקנים, ויסביר כיצד מריצים משחקים פסיכוטיים. ההשתתפות מוגבלת לגילאי 16 עד 29.

אנא הרשמו מראש בטלפון 03-5280159 או במייל service@tactica-games.co.il. ההשתתפות בחינם.

 

משהו בעולם התעורר. כלומר, מישהו בעולם נרדם, ואז משהו בעולם התעורר. רק שבעצם המשהו בעולם שהתעורר הפך את העובדה שמישהו בעולם נרדם למשהו משמעותי לעולם. לא, נו, אלוהים, לא לזה התכוונתי – החלום של מישהו שנרדם התעורר בעולם כי, אה…
לעזאזל.

נו, הבנתם אותי. משהו קרה. אין לנו מושג מה זה וכאן אתם נכנסים לתמונה. כן, אני יודע, " לא סתם מקפיצים את אנשי הצפרדע של תת-ההכרה" (בחיי שאני שונא את המטאפורה הזו, אבל לללאאאא, המפקד חייב לחזור עליה כל הזמן), אבל עכשיו אתם המפתח לחידה שגורל כל הספינה תלוי בה.

בהנחה שזו חידה, ולא איזהשהוא משהו של מישהו שאיפהשהוא עושה משהו, או משהו. אהמ. אז, כמו שאמרתי, משהו קרה – ונראה שאתם, בסופו של דבר, הכי מתאימים לטפל בזה. כלומר, אני לא יכול לחשוב על מישהו אחר שיסכי… אה, שיהיה מסוגל לעשות את זה.
מה שזה לא יהיה שצריך לעשות, למי שזה לא יהיה שעושה… משהו. את זה.
כנראה.

בהצלחה, אני מניח. הייתי אומר שתצטרכו הרבה הצלחה, אבל האמת היא שאין לי מושג. אני פשוט אשאר פה, אכין קצת תה ואחכה שתחזרו עם תוצאות, הפושע, או משהו. בסדר?

השארת תגובה