אני מאשים את כל המשחקים אי פעם

השבוע אני מרוחק משהו מהבלוג, החנות וחדשות באופן כללי, עקב התעסקות בלתי פוסקת עם התרגום. בצד החיובי: מהדורה 4 היא מה שמכונה, בחוגים מסוימים, pure win. עם פצפוצים.

בפורום משחקי הלוח של תפוז (והיחיד בארץ, אני לא מבין למה אני טורח להוסיף "של תפוז" כל הזמן) התעורר דיון מעניין וחשוב בשאלה "משחקי לוח, למה זה טוב?", ולמה בעצם חלקנו מרגישים צורך להפיץ את זה הלאה. (עם חלקנו הקטן יותר שמרגיש צורך לפתוח חנויות בנושא, פפפט)

אחד הערבים בחזרה מהחנות, במשך כל הנסיעה, כתבתי לעצמי בראש את הדיעה שלי על העניין בניסוח נהדר, בכוונה להעלות פוסט במיוחד לעניין. כמובן שעם הסימן הראשון לכרית זה ברח לי לגמרי מהראש ונזכרתי בזה רק למחרת בערב, בנסיעה הביתה ("הי, לא עבר לי בראש משהו חשוב אתמול, בזמן הנסיעה באילון?"), ואז כבר ברח לי כל הניסוח וכל מה שרציתי לומר.
מצחיק שרק התלונה שלי על העניין אורכת כמו הדיעה עצמה כולה.

מה שיחקתי השבוע:
השבוע הספקתי לשחק רק ב-Prophecy, משחק ה-"I can't believe it's not Talisman!". אף אחד מאיתנו לא ממש ידע את החוקים, אבל קל להיכנס אליהם תוך כדי משחק ובסך הכל זהו משחק בעל כללים בסיסיים ברורים והרבה יוצאי דופן קטנים. היה אחלה מפגש, וחבל שנאלצנו לקטוע אותו באמצע. אני מקווה לחזור לזה בשבת, לכמה שעות טובות של פאן חסר דאגה עם קוביות כחולות ואדומות!
כמו כן עשינו פגישה לא מתוכננת של World of Warcraft – לא בדיוק משהו שנוחת עליך בהפתעה, ובכל זאת – ביום ראשון, במקום מפגש של העיר הכבולה. עם חוקי המשחק המהיר שלנו זה הסתיים בתוך כשלוש וחצי שעות והיה אחלה, מלבד שמסתבר שנוכלים הם גרועים, כמו שתמיד חשדתי. לא משחק יותר נוכלים.

מה שיחקתי השבוע, גרסת התפקידים:
פגישת העיר הכבולה של יום שני התנהלה כרגיל, והפעם הקבוצה חיפשה את מקורה של מגפת ונדליזם גובליני ברחבי העיר, "הקדרה". החיפוש הוביל אותם לבית מרחץ המנוהל בידי גמד שתום עין, שם התוקפו בידי קבוצה של אנשי-עכברוש חטטניים! הגמד, שהסתבר שהוטל עליו כישוף שליטה מוחית כלשהו, נשבע שאין לו קשר לעניין – בפעם הבאה נראה עד כמה הם השתכנעו בעניין.
השבוע גם היתה הפגישה הראשונה במערכת מו"ד 3.5 שבה אני – סוף סוף! – משחק ולא מנחה, הפעם כאשף גמד. המערכה היא Whiterock Castle, סדרת הרפתקאות מבוכים לדרגות 1 עד 15, ומסתבר שהיא כל כך קשוחה, עד שהחבורה התחסלה כליל כבר בפגישה הראשונה, מה שמכונה TPK: עבור Total Party Kill. זה היה ענק, ואני כבר בהתליכים ליצור את בן-דודו המרוחק של פארגרים שמנדריק, האלו הוא טיביריוס שמנדריק, שיצא לחקור לאן נעלם קרוב המשפחה האהוב. כמו כן גייסנו עוד שחקן – נראה שצריך עוד כוח אש למערכה הזאת.

תלונה קצרה:
מסתבר שפיקסאר עומדים להוציא Cars 2. כמו כל אחד אחר שהגיב לידיעה הזו (תודה, עין הדג), אני חייב לשאול: למה!? ולמה לא Incredibles 2, בשם כל מה שטוב ויקר?

השארת תגובה