Stepping Stones In The Sky

האתר tvtropes.org שינה את חיי באופן בלתי הפיך, וממשיך לעשות זאת על בסיס קבוע. אני לא צוחק, זה חתיכת וויקי מדהים. זהו אוסף של מוסכמות נראטיביות ממגוון מדיומים, או במילים פשוטות, כל מני טריקים שכולנו למדנו להכיר ולזהות בכל סרט, סדרה, ספר ומשחק. החל מהנטיה של ספריםסדרות להפוך לגרועים ברגע שהופכים אותם לסרט (Adaptation Decay) וכלה בטיפשות הטיפוסית המאפיינת נבלים בסגנון בונד (תחת השם הראוי Bond Villain Stupidity). …שהיא בעצם רק סוג אחד של עיוורון ז'אנר, הנטייה של דמויות שלא להיות מודעות לכשלונות הז'אנר בו הן נמצאות, פשוט בגלל שהן נמצאות בו (Genre Blindness).

בכל פעם שאני נכנס לשם, ולו לרגע, אני מיד מוצא לפחות שלושה קונספטים חדשים שאני מת לקרוא עליהם, וכמובן שבתיאורים של כל אחד מהם יש עוד שלושה קונספטים שחייבים לקרוא, וכן הלאה עד שנגמר לי היום ואני שואל מה זה לעזאזל כל החושך הזה שמסביב. בכל מקרה, חובת קריאה לכל מי שאפילו שמע על המילה meta, ודרך מצוינת ללמוד את משמעות הביטוי למי שלא מכיר.

היום ספציפית קופץ לי לראש Stepping Stones in the Sky, בזכות קישור לסרטון המעולה Dead Fantasy 2 (תודה לבלוג המשחקים joystiq). אבל לפני שאתם רואים אותו, אתם חייבים לעצמכם לראות את הסרטון הקודם. מה זה בקצרה? שש דמויות משני משחקי מחשב מפורסמים (לא צריך להכיר מראש, אבל זה נחמד), שהולכות מכות בכוריאוגרפיה שגורמת למטריקס לשבת בצד ולבכות – והכי מדהים, זה הכל fan-made! ה-coolness factor בסרטונים האלו מרקיע שחקים.

בהערה צדדית, קראתי היום את ספר החוקים לשחקן של מהדורה 4 של מבוכים ודרקונים.

2 Comments on “Stepping Stones In The Sky

השארת תגובה