מה אני מריץ בגיבורים

זהו, עכשיו אני יודע. והתחלתי לגייס מנחים:
 
טורניר חוקרי המבוכים
שיטה: העידן ה-13, גרסה פשוטה ומעודדת יצירתיות של מבוכים ודרקונים (אם אתה יודע לגלגל ק20 – אתה יודע איך לשחק). סיקרתי אותה בפרק 49 של 'על כתפי גמדים'. בקצרה: כולם יכולים לעשות דברים מגניבים, וזה כיף.
מנחים נדרשים: בין ארבעה לשישה. כרגע יש אותי, ומנחה נוסף שהביע הסכמה עקרונית להשתתף.
המשחק יתנהל כטורניר, עם פרסים לשחקנים ולמנחים הזוכים! המנחים נדרשים להיות הוגנים ופתוחים ליצירתיות והשתתפות מצד השחקנים. כל המנחים ישתתפו במשחק שיערך אונליין בהנחייתי, כמה שבועות לפני הכנס, ובו הם ילמדו להכיר את השיטה ואת חוקי הטורניר.
 
תעוזה לפי דרישה
הרצת משחקי סיפור: כרגע אלו הם Intrepid, מיקרוסקופ, והשנה השקטה. אם אתם מכירים ורוצים להריץ משחקים סיפוריים אחרים, גם סבבה!
מנחים נדרשים: שלושה סה"כ. ייתכן שיש מנחה אחת נוספת מלבדי, זה יהיה סגור רק באמצע מרץ. 
המשחקים ירוצו לאורך כל היום, אבל כל מנחה צריך להריץ רק פעמיים, כשלוש או ארבע שעות כל פעם. המנחה חייב להכיר לפחות משחק סיפורי אחד, בין אם אחד מאלו שכתובים כאן למעלה, או אחר. ניתן יהיה לארגן משחק היכרות לפני הכנס, בהשתתפות כל המנחים, אונליין.
 
משחקים חצי-אפויים
שלושה יוצרי משחקים, אני ביניהם, נריץ את שיטות המשחק שאנחנו מפתחים בימים אלו – השונות בתכלית אחת מהשנייה. זוהי הזדמנות לראות איך עובד פיתוח משחקים, ולעזור בתהליך. לאחר מכן אנו המנחים נשב ונדבר על המשחקים שלנו בינינו לבין עצמנו, וביחד עם מיכאל פבזנר מפרויקט מוזה (לא פתוח לקהל). 
 
הרצאה
במידה ואתחיל לתרגם את מו"ד 5 עד הכנס, אעשה הרצאה סדנתית על התרגום בהשתתפות קהל. 
במידה ועוד לא אתחיל, אעשה הרצאה על יצירת מערכה משותפת למשחק, שחקנים ומנחה ביחד, עם כמה מהכלים שאני מכיר ודגשים לכל אחד.
 
הנחיה אולימפית
אם ישאר לי זמן – אולי אהיה שופט. אחרת, יש מצב שאבוא לשחק.
כמו כן, התחיל גיוס המנחים להנחיה האולימפית; למעוניינים, שלחו הודעה.

השארת תגובה