מהלכים מתקדמים חדשים לסייר

"בלעדיך, הם אבודים. פלס נתיב דרך החשכה והובל אותם קדימה, צעדן." אז יאללה, הובל אותם קדימה דרך החשיכה! מה זה קצת חשיכה, יא אללה איתך!
תוכן נוסף לואנור מתפרסם כל הזמן באתר ובקהילה.

לדרגות 2 עד 5

מחסה העצים
יש לך 1+ שריון כל עוד אתה בסביבה מיוערת וביכולתך לנוע בחופשיות.

פושט עורות
כשאתה פושט את עורה של מפלצת מפורסמת ומעבד אותו, בחר אחד מהבאים:

  • אתה עוטה אותו על כתפיך כשלל. בני שיחה ואחרים שנוכחים בסביבתך עשויים להתרשם ממראהו, אך בוודאי יקדישו תשומת לב כאשר תציין כיצד השגת אותו.
  • אתה מעבד אותו לכדי שריון עור מחוזק. 2 שריון, 2 משקל.
  • אתה משאיר אותו תלוי במקום גלוי כלשהו, למען יראו ויראו. מפלצות וסכנות מקומיות נרתעות מהסביבה הזו ולא ישובו אליה.

העור המעובד ישרוד מספר שבועות או חודשים, בהתאם לתדירות ואיכות הטיפול שניתן לו, אך חיי ההרפתקנות שלך ישחקו אותו בסופו של דבר עד שיהרס.

ציד לילי
כאשר אתה מוצא יצור שעקבת אחריו בהצלחה, אינך מתקשה להבחין בו עקב תנאי תאורה. ערפל או מרחק רב עלולים להקשות עליך, אבל החשיכה לא מפריעה. אפילו בחושך גמור אתה יודע להגיד היכן, בגדול, הוא עומד, כל עוד אתם נמצאים זה בנוכחותו של זה.

לדרגות 6 עד 10

חברה הטוב ביותר של החיה
היכרותך עם רוחה של החיה המלווה שלך מעמיקה במיוחד. אתה מסוגל לשנות צורה בדומה לדרואיד, אך רק לצורת החיה המלווה שלך. אתה מקבל מספר שמירות השווה לפראות החיה. אתה נראה כמו העתק שלה, אך עם מספר מאפיינים אישיים שנותרים מצורתך האנושית ומאפשרים להבדיל ביניכם, כמו למשל שיער פנים, פרווה בצבע שערך, או עיטורי רגליים פשוטים המזכירים את עיצוב נעליך. אחרי מספר שינויי צורה השווה ליצר של החיה, רוחה מתעייפת ועליה לנוח כמו שצריך. אל תנסה לדחוק בה ולנצל את רוחה מעבר לכך, זה לא יגמר בטוב.

0 Comments on “מהלכים מתקדמים חדשים לסייר

השארת תגובה