מהלכים טקסיים חדשים למקצועות בואנור

 אני אוהב טקסים, טקסים זה חשוב (כמו שאמר אורי באחד הפרקים שלנו, מה שגרם לי לחשוב על זה). זה הרבה יותר חשוב לנו מכפי שרובנו מתארים לעצמנו. יש מלא סוגים של טקסים, אבל בכל מקרה מדובר במשהו שמקבל חשיבות מיוחדת לזמן מוגדר, ובדרך כלל, גם עם בגדים מפוארים או הצהרות פומפוזיות. במילים אחרות, יש כאן אחלה פוטנציאל לתיאור, אלא שאין כל כך הרבה טקסים במשחקי תפקידים. אז הנה כמה מהלכים שבנויים מסביב לרעיון של טקס, אחד לכל מקצוע בואנור, כדי לתת לשחקנים הזדמנות לתאר כיצד הדמות מבטאת ועושה את מה שחשוב לה.

לוחם – הכנה טקסית

כאשר יש לך כמה רגעים להתכונן לקראת קרב, אתה יכול לערוך הכנה טקסית שתחשל אותך לקראת הלחימה. קבל מספר שמירות השווה ל-+חוכמה שלך (לפחות 1). במהלך הקרב ביכולתך לנצל שמירה כדי להתמודד בהצלחה עם דבר מה מבעית או מפחיד. אתה יכול לנצל שמירה גם כדי להתגבר על הכאב ולהתעלם מהשפעת תשישות, קירטוע או בחילה (שמירה אחת עבור כל חולשה), עד לסוף הקרב. בסוף הלחימה, אבד את כל השמירות שנותרו לך.

סייר – טקס זיכרון

כאשר יש לך כמה רגעים של שקט לבדך, אתה יכול לערוך טקס לזכרו של חבר שנפל (אדם או חיה), או כדי לחדד את זכרונה של חוויה קשה מעברך שחישלה אותך. קבל 1+ מתמשך למהלכים הנוגעים לזכר החבר או החוויה, אך קבל 1- מתמשך לכל המהלכים האחרים עקב הקדרות האופפת אותך, עד שהזיכרון חולף שוב. המנחה עשויה לבקש ממך לספר אודות מושא הטקס.

אלוף – היטהרות טקסית

כאשר אתה מתכונן למשימה קדושה, אתה יכול לקחת על עצמך את הנדר או הנדרים עוד בטרם שאתה מקדיש עצמך למשימה. ואז… משהו מעניין קורה. שלא דומה למהלך אימונים, שזה מה שיצא לי כשכתבתי מקודם ואפילו לא שמתי לב.

שאר המקצועות

לכוהן יש כבר טקס בילט-אין, המהלך הכוונה שמימית, שמנצל את העתירה הספציפית של המסדר של המנחה. גם למכשף יש, המהלך טקס מאגי. עוד אין לי רעיונות לדרואיד (שכבר יש לו משהו בסיסי, לימוד מהות). אבל לנוכל אני מתכנן 'טקס חניכה', כמקצוע קופמנדיום, כלומר מקצוע "מתקדם" (קונספט שיוצג באתר של ואנור בשבועות הקרובים). עליך לעבור טקס חניכה בגילדת הגנבים, וזה פותח לך גישה לההטבות שמגיעות עם המעמד: בית מחסה בכל עיירה, גישה לאנשי מקצוע שאפשר לשכור, דברים כאלה. אם כי הגילדה לא סובלת התנהלות אלימה או שוד בין חבריה, אך עוד יותר מכך, כשתופסים אותך.

0 Comments on “מהלכים טקסיים חדשים למקצועות בואנור

השארת תגובה