גונדי, רודיאני מבריח

זו דמות שיצרתי אתמול למשחק EOTE חדש שאשתי מריצה (שמתרחש בעולם בו בסוף "האימפריה מכה שנית" הסכים לוק להצטרף לאביו וביחד הם שולטים בגלקסיה, כמו שצויין בפרק 20). אנחנו חבורה של שלושה טיפוסים משולי הגלקסיה, שמתגייסים לעזור למורדים בשעתם הקשה ביותר.

גונדי

קריירה: מבריח
התמחות: נוכל
גזע: רודיאני
מניע: פשיעה. היי, זו דרך חיים.
מחוייבות: בגידה. מה שרודף אותו.

לא התכוונתי לבגוד בברית המורדים ולהשמיד את הבסיס … זה פשוט מה שיצא.

אז עשיתי כמה הברחות בגזרת היירה, איזה מקום נידח בשוליים החיצוניים. מכירים את נתיב הסחר שעובר בין רודיה וג'נוסיס? אז כמה פארסקים אחרי תחנת הביקורת האימפריאלית יש מעקף שאתה יכול… נו, לא מכירים, ידעתי, נו, מה אמרתי לכם. האימפריה לא טורחת להתקרב לשם – זו כנראה הסיבה שהמורדים הקימו שם בסיס, באיזו חגורת אסטרואידים. דווקא מקום נחמד היה– ארר.

בקיצור, אז בפעם האחרונה שביקרתי שם, העברתי להם אספקה – מה זה משנה מאיפה השגתי אותה, זה לא הנושא עכשיו – ואיך שאני מקבל את התשלום ועולה על הצפרדע – זה ספינת המשא שלי, למה היא קופצת ומקרקשת – אני רואה שהרדאר שלי, ששודרג כדי לזהות תשדורות אימפריאליות – מה זה משנה עכשיו אם זה חוקי, זה לא הנושא – אז הוא מזהה תנועה בקצה המערכת. לא יודע מי או מה, אבל בטח שאני לא רוצה להיות באמצע קרב חלל, אז הרמתי את עצמי וטסתי משם מיד. לא, לא הודעתי למורדים בבסיס, למה אתם שואלים? נו, אבל לא תגידו שזו אשמתי שהאימפריה הסתובבה שם!

אז אחרי שאני יוצא מחגורת האסטרואידים, איך שאני מרביץ מכות למחשב הניווט, כי אחרת הוא לא מבין, עולים מולי מטייסת הטאי-פייטרים ההיא, ודורשים שאזדהה. אז אני חוזר אליהם ושואל מה נשמע, מבהיר שאני סייר מטעם תאגיד זרקה, מציין את המספר הסידורי שלי ואת סקטור המוצא (?), לפי הנוהל (?!), ומסביר שאני כאן רק כדי לבחון את חגורת האסטרואידים למטרות כרייה, אלא שמסתבר שבהתחשב בשדה הכבידה הנמוך יחסית אני מעריך שמדובר בעלות תחזוקה גבוהה מהרגיל עבור הגנות אנטי-אסטרואידים, ולכן יאדה יאדה יאדה. תוך כדי כל זה, אני מנסה לברר איך לעזאזל למחוק את נתוני הטיסה האחרונים ממחשב הניווט, וזה עוד תוך כדי שהוא מחשב מסלול, אני די בטוח שזה אפשרי, רק שאף פעם לא ממש ניסיתי.

ואז אני מבחין במשחתת.

כאילו, קשה לפספס, היא פחות או יותר עומדת מולי ואני עוד מעט נכנס בה. ואז המוף עולה בקשר, ותשמעו, לקשקש את המוח לאיזה טייס חללית קרב מזדמן זה דבר אחד, אבל לשקר למוף בפרצוף זה… ועוד לא לדבר על זה שבני אדם מלחיצים אותי כבר ככה.
אז הוא אומר, נשבע שאני זוכר את זה, "שלום לך, מורד חלאה. הכנע–"
"אני לא מורד!" עניתי הכי מהר שאני יכול, מקווה שהוא מבין רודיאנית, למה אני לא ממש חזק בלהגות מילים בבייסיק. "באמת! אני רק סוחר איתם! לא הרבה! קצת אספקה! לא כלי נשק!"
כבר דמיינתי את קרני הגרירה מופעלות עוד רגע, לא יודע למה עוד לא הפעילו אותן. לא ממש חשבתי, פשוט הגבתי. אוקי, זה לא נכון. חשבתי והחלטתי להגיב בדיוק כמו שהגבתי. זה מה שבאמת אוכל אותי.

"יש בסיס מורדים נסתר בגזרה 3-5 של החגורה." אמרתי למוף. "זה בסיס אספקה, יש להם רק טייסת שמירה קטנה ולא מתוחזקת כמו שצריך. הם ממסכים את עצמם, אבל אפשר להבחין בתשדורות שלהם בתדר 46."
המוף חייך. ואז הוא שחרר אותי. ואז טסתי משם הכי מהר שהצפרדע מסוגלת. אני לא יודע אם הוא המשיך לחשוב שאני מורד, שבוגד בחבריו בתמורה חייו, או שהשתכנע שאני לא מעורב, ובוגד בזרים בתמורה לחייו. בכל מקרה יצאתי בוגד.

לא חזרתי לגזרה הזו שוב, אבל שמעתי מאחרים שהבסיס כבר לא שם. אני… מקווה שכמה מהם הספיקו לברוח. הם היו מוכנים להתקפה, כלומר, היו להם תוכניות בריחה, אז בטח הם ברחו כולם, לא? או לפחות רובם. 

באותו יום איבדתי נתיב הברחה רווחי, אבל, יותר חשוב, איבדתי גם איזה משהו נוסף. החודשים הבאים היו קשים. כשנאמר לי שהנסיכה ליה עצמה זקוקה לצוות על מנת לבצע משימה מיוחדת עבור המורדים בטטואין – זו איזו פלנטה מדברית שאני מכיר – החלטתי לעשות מה שאני יכול. החלטתי שזו הזדמנות לנסות ולעשות משהו כדי לפצות את המורדים על… על מה שעשיתי. גם אם הם לעולם לא ידעו שפיציתי על הנזק שגרמתי – לפחות אני אדע.

תכונות

איתנות 2
בואו לא נגיד שהוא קשוח.
זריזות 3
הבחור גמיש, ויודע להשתמש באצבעות.
תבונה 2
אם צריך לברר משהו, עדיף לשאול מישהו אחר.
עורמה 3
לא הכי פיקח בפלנטה – אבל פיקח יותר ממך.
רצון 2
בואו לא נגיד שהוא מתמיד.
נוכחות 3
בכל קבוצה ממוצעת, זה הרודיאני הבולט ביותר.

ספיגה 2
אל תירו בי!
סף פציעות 12
ביקשתי שלא תירו בי!
סף מרץ 12
יכול להרים את עצמו כשצריך, אבל מקווה שלא צריך יותר מדי.

רמות מיומנות

קסם אישי – היי, מה קורה חבר'ה!
קור רוח – יו, מה המצב.
קואורדינציה – לא נופל מהרגליים.
הטעיה, 2 רמות – זה בסדר, אני איתו.
זריזות ידיים – אתה טועה אדוני, לא היה לי אקדח ביד.
חוכמת רחוב – סליחה, איפה אפשר לקנות פה אקדח?
הישרדות – כל רודיאני יודע להסתדר בכל מקום שצריך.
ירי (קל) – כן ידידי, זה אקדח.
ידע (העולם התחתון) – אוי שיט, השמש השחורה? למה לא אמרת קודם!

כשרונות

מומחה מעקב – הם הלכו לשם.
גישה משכנעת, רמה 1 – אין שום סיבה לחשוד בו.
תגובה מהירה, רמה 1 – להשקיע קצת מאמץ, כדי לפעול ראשון.
התקפה מהירה – עם אצבע מהירה על ההדק.

0 Comments on “גונדי, רודיאני מבריח

השארת תגובה