מקון לקון

אז זה מה שקורה עכשיו:

בחמישי הקרוב יש את המשחקיקון 2, של פודקאסט המשחקיה. המשחקיקון הולך ומסתמן כאירוע הכלל-גיימרי הרציני היחיד בארץ, ודברים שכאלו צריך לקדם בכל הכוח. אני מקווה שהוא יחזור גם בשנים הבאות, ושזאת לא פעם שנייה …חד…פעמית… בפעם השנייה. הרשמו למשחקיקון כאן, והראו את נוכחותכם באירוע הפייסבוק.
אני אריץ וורהאמר, מתאים לגמרי למתחילים בתחום, והשיטה מתאימה היטב להיכרות עם משחקי תפקידים. מי שמכיר אותי, יודע שאני נחמד מאוד לשחקנים חדשים. בואו להכיר עולם חדש! עולם של סבל ויגון. (ככה זה וורהאמר. זה אחלה)

דרקון להבות הקיץ מגיע בחמישי הבא, כנס המבוכים והדרקונים של העמותה ומאנקי טיים, שנערך הפעם ברומ"ח ברעננה. (לא מסובך להגיע), ובו אני מריץ, כמובן, הרבה המון דברים. ספציפית, מו"ד מגניב – המכונה, מגניבמו"ד – ווורהאמר, המכונה פטיש המלחמה.
אני מרוצה במיוחד מכך שברומ"ח יוצא לי לעשות פרויקט מתמשך מורכב יחסית: ההרפתקה של רביעי הרפתקני מסתיימת השבוע, ומובילה להרפתקת הכנס של דרקון, ובסופה, יהיה המשך ישיר ל-"עיר האבודה", הרפתקה של שבוע שלם שתערך באמצע אוגוסט. לא בדיוק אותו הסיפור, אבל כן אותו רצף מתמשך של נרטיב ואירועים. 

לבסוף יש את כנס דרקוניקון של הפונדק, ב-18 באוגוסט, שעוסק בצוות הסערה, משחקי לוח ומו"ד אתגרי (שלצערי לא זוכה בכלל להערכה בארץ) ,וכולל רשימת חסויות נאה, שמעניין אותי לראות למה היא מתורגמת בסופו של דבר. לצערי, אהיה אז במילואים. 

בשבוע שאחרי דרקוניקון תהיה הרפתקת העיר האבודה, אבל היא לא כנס אלא הרפתקה, וכבר דיברתי עליה, אז זהו.

השארת תגובה