על כתפי עיכובים – 4.5

השבוע עבדתי ביום שני, במקום בראשון. (ביום ראשון עשיתי משהו סודי, שיתגלה בעוד מספר חודשים בצורת כשלוש דקות מרוכזות). אלא מה, אני אמור להקליט את הפודקאסט בשני, לפי התכנון. אז זה התעכב ביום, אלא מה, ביום שלישי אני כבר עושה דברים אחרים. וגם ברביעי. ובחמישי הסתבר שגם. ובשישי דווקא היה זמן, אבל התגלה שקשה לי להקליט בנוכחות אישתי (נווווו… זה מביך! סתם לדבר לאוויר בזמן שהיא מביטה בי במבט תמוהה). כך הגענו להיום, שהוא כבר שלושה ימים מהפרק הבא.

אז מה עושים? כל החדשות מהשבוע שעבר כבר לא יהיו רלוונטיות! מפיקים לקחים:
1. לא מקליטים בשני יותר. במיוחד שהשבוע אני עובר למשרה מלאה. אז או שאעבור להקליט מהעבודה (מה שיכול לתת הד חדש ברקע) או שאתמקד בהקלטה בימי שבת. אני עדיין מתכוון לשחרר כל פרק בין שלישי לרביעי.
2. הנה העדכון הראשון, ובתקווה האחרון, של על כתפי עיכובים: קישורים לחדשות שלא בצורת פודקאסט. אלא בעמוד אינטרנט. אתם יודעים, כמו שהיו עושים פעם.

לכבוד עשר שנים למנצ"קין, הפונדק העלו סקירה על המשחק. כן, רק עכשיו – קטעים איתם! הביקורת הזו גם מראה משהו שחשוב לשים לב אליו בביקורות באופן כללי:  טעמו האישי של הכותב. המסקנה של האיש הזקן היא שמנצ"קין הוא "משחק בינוני עם משחקיות משעממת יחסית", משהו שרבים מאוד לא יסכימו איתו. זה לא בגלל שדניאל טועה, אלא פשוט כי טעמו נח במשחקים מסוג אחר לגמרי. מה שהוא מחשיב כ-"מסורבל עקב כמויות הטקסט" יחשב בעיני אחרים כהישג גדול למין האנושי. זה לא אומר שאי אפשר לתת הגדרה יחסית אוביקטיבית בכל זאת, משהו שדניאל התייחס אליו יחסית באופן שולי (מה שקצת גורם לי לעקם את האף). אם ניקח אותי כדוגמא, אני כבר לא משחק מנצ"קין ולא חושב שאשחק בו שוב בעתיד, אבל אני עדיין חושב שזה משחק מצוין – פשוט לא בשבילי. אבל ניתוח ביקורות זה כבר נושא לפעם אחרת.

אם כבר מנצ"קין, לכבוד יציאת הסרט קונאן עתיד לצאת גם בוסטר קונאן, בהחלט מתאים לטעמי. בוסטר הוא הרחבה לא סטנדרטית למנצ"קין, רק 15 קלפים (לא אקראיים) בחבילת בוסטרים כמו של מג"יק – הקודמת היתה Fairy Dust, ומסתבר שהיא לא היתה היחידה. לא מפתיע, מנצ"קין הוא המוצר הרווחי ביותר של SJG, והוא נעשה רק רווחי יותר משנה לשנה.

אז מסתבר שלמגזין דרגון עומד להיות שוב פעם קומיקס, כמו שהיה להם תמיד לפני שהם הפכו לדיגיטליים. אין טעם ללחוץ על הקישור, הכתבה די משעממת ולא אינפורמטיבית. שימו לב שהקומיקס עולה מחרתיים, ביום שני.

זה לא חדש, אבל רק השבוע גיליתי את זה: מישהו המיר את ההרפתקה הקלאסית Keep on the Borderlands של מו"ד 1 למו"ד 4, ועשה עבודה טובה למדי. שווה הצצה, היום עושים אותן אחרת לגמרי. אני בטוח אגנוב ממנה חלקים לא מעטים.

ירון שלח לי ממש לפני רגע: ההיסטוריה של המדען המטורף, חלק ראשון. קריאה נעימה.

התנצלות בפני הקורא מיכאל על העיכוב – הראיון שהקלטנו בתחילת השבוע שעבר, על פונדק האינדי המתחדש, יעלה רק השבוע.


נ.ב.
הוספתי כפתור 1+ לשורת השיתוף. מה זה 1+? הלייק החדש של גוגל. אני בעדו. למרות שאני חושב שזה עדיין לא עובד מחוץ לארה"ב.

2 Comments on “על כתפי עיכובים – 4.5

  1. כפתור +1?
    כלומר יכול ליהיות לך נגיד: פודקאסט +15?
    או: על כתפי גמדים +10??
    מגניב

השארת תגובה