על כתפי גמדים 3 – עיתות מלחמה, מגזין ישראלי והתוכנה שבדרך

הודעה מדהימה: יש עמוד פייסבוק ל-"על כתפי גמדים". אני לא מקשר אליו כי אני לא כל כך מבין למה בעצם צריך כזה.

[audio:dwarves3.mp3]
או בהורדה ישירה.

פרק שלישי, ובו:
בחור הסתובב בביגור וביקש מאנשים לענות על סקר, מסתבר שהוא רוצה לעשות לנו תוכנת משחק ברשת; המגזין החדש של מאנקי טיים (הפאה ה-22?), עוד לא נפתח אבל כבר מחפש כתבים; אומנס אוף וווווורררר, ההרחבה החדשה של WFRP שמתמקדת בקרב ובקוהרן אל הדם; וראיון בן 7 וחצי דקות עם עידן טימסיט, הבחור ממקודם, שמסביר מה הוא מתכנן ומבקש מכם להביע דיעה.

קישורים:
כתובת למשלוח כתבות: infomonkeytime@gmail.com
הפאה ה-21, הורידו הכל לפני שיגמר
Omens of War ושאר ההרחבות באתר FFG
סיקור על ההרחבה בפודקאסט Reckless Dice (הידוע מעט לשמצה)
OpenRPG
RPTools

שולחנות משחק וירטואליים בתשלום: Fantasy Grounds, D20Pro, וחייבים להזכיר גם את השולחן הוירטואלי של וויזארדס, חלק מה-D&D Insider, שהובטח לנו לפני שנתיים ומשהו ולאחרונה נכנס לבטא. מה שאומר שהוא כנראה באמת יגיע, למרות הכל.

שאלת השאלות
אנא השאירו תגובה עם השאלות הבאות, בשביל לעזור לעידן ושותפו בפרויקט. 
אם היתה תוכנת תקשורת חינמית, האם הייתם משתמשים בה? בין אם כן או לא – למה?

כמה נקודות לחשוב עליהן: פשטות הפעלה (משהו שאפשר להיכנס לתוכו בלחיצת כפתור, מבלי להצטרך ללמוד להכיר את התוכנה לעומק), תמיכה בעברית, פיצ""רים יחודיים לאון-ליין.

8 Comments on “על כתפי גמדים 3 – עיתות מלחמה, מגזין ישראלי והתוכנה שבדרך

  1. זה נשמע יעיל למדי, משהו שיהיה חינמי, ופשוט* לתפעול, זה טוב.
    * = נראה לי שכדאי שזה פשוט לעשות דברים בסיסיים(לגלגל קובייות, לרשום לעצמך הערות וכו")
    אבל אני אישית יהיה מוכן להשקיע ב"התאמות אישיות" של דברים

  2. הייתי משתמש בה.
    הקטע של שיחה בוידאו זה בעייתי. כי למשל של זמין בחינם רק לכמות משתמשים מועטה בסקייפ וליותר צריך לשלם על הסקייפ. וזה גם שואב את החיבור אינטרנט ואישית זה לא כזה מוסיף (מבחינתי לפחות)

  3. א- יופי של פרק
    ב- האם כדאי להמציא את הגלגל מחדש? יש לא מעט כלים למשחק מקוון, כולל RPtools, OpenRPG, d20pro, fantasy grounds ועוד ועוד

  4. לו התוכנה היתה יוצאת לפני כמה שנים, הייתי משתמש בה. כרגע אני גר מספיק קרוב לשחקי תפקידים אחרים, ולחלק מהאנשים שאני משחק איתם יש מכוניות, אז זו לא באמת בעיה. אני מאוד מעריך את הצד החברתי של הסשנים, אז אשתמש בתכנה רק במקרה שבאמת לא תהיה לי שום אפשרות אחרת להשתתף במשחקים.

    דבר כזה כנראה יהיה שימושי עבורי בעוד כמה שנים, אם יהיו לי ילדים ואני ארצה לשחק מהבית בערבים שבהם לא אמצא בייביסיטר. במקרה הזה, אני אעדיף משהו ידידותי לנטבוקים או טאבלטים, משהו שלא דורש הרבה מסך ולא דורש יותר מדי שימוש במקלדת.

    בתחילת העשור הקודם שיחקתי בJParanoia, תכנה פרימיטיבית למדי אבל שימושית. החסם הגדול היה מהירות ההקלדה, אז אני אעדיף תוכנות שמבוססות צ"אט קולי או צ"אט וידאו על פני כאלה שמבוססות על טקסט.

  5. לא רואה את עצמי משתמש בדבר כזה. מבחינתי חצי מהכיף, לפחות, מגיע מהמפגש החברתי.

  6. אני הייתי משתמש בזה. התוכנה נשמעת שימושית, ואם היא תהיה פשוטה לתפעול היא יכולה להיות מצויינת, כי לי יוצא הרבה פעמים שאני לא יכול הפגש עם הקבוצה, ותוכנה יכולה ממש להועיל לי.

  7. אני חושב שתוכנה כזו יכולה להיות מועילה בעיקר לפורומים של משחקי תפקידים או אנשים שהכירו למטרת משחק דרך האינטרנט[גרים רחוק וכו"].למעשה,אם תצליח למצוא דרך לחבר את זה לממשק של הפורומים זה יהיה אפילו יותר מועיל.בכל אופן,אני מאמין שלנוכח הפריחה האינטרנטית של מו"S,גם בקרב ילדים,זה יכול להיות שימושי.

השארת תגובה