דברים שאני רוצה

אני רוצה לשחק מגה-מבוך באופן הזה, ואני רוצה שחקנים שמעריכים את זה.
אני רוצה כנס כזה בארץ, וקהילה שיודעת לעשות את זה.
ואיך לעזאזל ייתכן שמישהו כבר עשה את כולם משחקים את אדוארד!?

יודעים מה, אם אנחנו כבר כאן: אני לא מבין איך ייתכן שאני עוד לא משחק במערכה של שחר האדמה בסגנון סימולציה.

 

7 Comments on “דברים שאני רוצה

  1. זה אפילו לא לקריאה, זה פודקאסט. אז צריך להקשיב איזה שעה כדי להבין למה אני מתכוון.
    קשה לי לתמצת מה בעצם אני רוצה מזה, אבל אני חושב שהכוונה היא לסוג מסוים של קהילה שאין בארץ, ועקב גודלנו, גם לא יכול להיות.

  2. בגדול זה כנס חובבים, זה התחיל בקטע של חבר"ה שעושים פודקאסט (די מוצלח אני חייב להודות) שארגנו יומיים של משחקים באיזה מקום והזמינו אנשים לבוא לשחק איתם.
    עכשיו היה הכנס ה-4 שלהם. היו 200 אנשים. כולל חבר"ה שאירגנו דוכן פירות, שהכסף בשבילו נתרם על ידי גולשים ובסוף הכנס גם הפירות שנשארו וגם הכסף נתרם לחסרי הבית.
    הכנס היה שישה סבבים. כניסה עלתה 25$ וזה נתן לך 4 סביבים, אוכל חופשי בערף כנפיים. גישה לדוכן פירות וסודה/בירה חופשי.

    רצו שם מלא שיטות של מ"תים שונים וזה נשמע מגניב בטרוף.
    הקטע הוא ש90% מהכנס אורגן על ידי הקהילה, חבר"ה שם התחלקו לצוותים של אוכל, מילצור, ברמנים וכו". ואז לחבר"ה של הפודקאסט נשאר רק לארגן את המקום ואת הזמנים.

  3. אההה…אתה מדבר על Fear the Con!
    אני גם רציתי לעשות כנס שכזה (אפילו רק של סבב אחדשניים) כי אני מחקה את FtB בהרבה דברים, אבל מכיוון שקהל המאזיזנים של המשחקיה הוא כמה מאות אנשים, מתוכם שחקני התפקידים הם מספר קטן יותר כלשהו, וכולם עושים רושם של עצלנים (או לפחות שאני לא מצליח לגרום להם לזוז או להשמיע קול) קצת ויתרתי על הנסיון.
    עם זאת המשחקיקון היה מוצלח ואם אנשים ירצו לעזור, אז אני אשמח לארגן את המשחקיקון II. קחו בחשבון שתו כניסה של כמאה שקלים הוא מחיר יותר מסביר עבור מה שהם נתנו שם, אבל אנשים עשו לי פרצופים על מחיר כניסה של 20 שקל במשחקיקון.
     

השארת תגובה