חופרים. ניצחון!

לאחרונה אני משחק קצת Minecraft, משחק עצמאי קטנטן ופשוט אבל חכם ומהנה מאוד. לחובבי משחקי Exploration ו-Craft, מחיר של 10 דולר הוא מוצדק לגמרי, אפילו שזו עוד רק גרסת אלפא. יש כאן טריילר כזה, שהוא מעט יותר דרמטי מהנדרש, אבל לא רע.

אני מתכנן לכתוב ביקורת קצרה על המשחק, אבל אני מרגיש לחוץ יותר לגבי העבודה, אז בינתיים הביקורת מחכה, לצד הביקורת על משחק התפקידים של וורהאמר, שעומדת להיות מעט ארוכה. אני בונה אותה אט-אט, כמו המגדל שלי ב-Minecraft.

ואם כבר מחברים נושאים, אז איך אזכור לכתוב את הביקורות האלו, ומהו הכלי שידחוף אותי לעשות זאת במהרה? EpicWin! נכנעתי לרחשי ליבי וקניתי את האפפ הזה, שמבטיח להפוך אותי לפרודקטיבי פי שלושים ושמונה פשוט בכך שיעניק לי XP על כל התחייבות שרשמתי בו והשלמתי.

ההוכחה להצלחתו היא בכך שבכלל טרחתי ורשמתי בו משהו, כבר הישג מרשים שאף רשימת To Do לא הצליחה לעשות עד היום. בהתחלה, כמובן, התקשתי למצוא סיבה טובה לטרוח ולרשום בו משהו, עם כל המקשים הקטנים האלה של האייפון, אז שקלתי לעשות את "לטרוח לכתוב משימות" למשימה, אבל זה הרגיש קצת כמו רמאות, וגם דרש ממני להקיש עם כל המקשים הקטעים האלה של האייפון, יותר מדי טרחה.

אבל כעת כשהתגברתי על המכשול הראשוני והמחסום הפסיכולוגי הוסר, יצאתי לדרך חדשה לעבר לעשות דברים. ואני לא מתכוון רק לבית הנפלא שלי במיינראפט יווווו אתם כל כך תתרשמו כשתראו אותו.

וכעת, זעף ממשלתי.אני רוצה להדפיס את התמונה הזו, למסגר, ולתלות על הדלת.

השארת תגובה