סיכומי היום

כל הסיכומים היומיים מהטיול שהעלתי לפייסבוק, כדי שיהיו לי מרוכזים במקום אחד.

על אף סופות השחור והאוכל הלא מרשים, הגענו לאינדיאנפוליס. תחנה הבאה: אוכל מרשים.

מסקנות היום השני: אינספשן סרט חובה, סטייקבורגר טעים כמו שזה נשמע, 3.4 מייל מקביל לשעה הליכה.

סיכום היום השלישי: כמות המוצרים כאן מטשטשת ממש, בריאתנות עוזרת למ״ת, קל להיות מגניב יותר מגיימרים אמריקאים, באפלו ווינגז אינן בהכרח משהו, רק עוד שש התקלויות בדרך לתיק, מבוך אמיתי הינו סביר ותו לא.

סיכום היום הרביעי: לא כל מה שיש לרובין לו להגיד זה מעניין, באטל-לור אפי הוא אפי, סיינט אלמו טעים ומלא קלאסה, הביג בוקס של קרקסון היא ביג.

סיכום יום 5: מיסטרי אקספרס מיסתורי מדי, דוקטור הו בזמן ובחלל! העולם הזה קטן מדי בשביל זוטונים, דוקטור הו והמסתורין של עיירת החוף!

סיכום יום 6: מהר לפני שיגמר: civilization, אבן הרעם, כאוס בעולם הישן; לא הספקנו לזכות בתיק מו״ד, פיצה, אינטרנט בסלולרי, הזמנה גדולה לטקסס, תם הכנס.

סיכום יום 7: נוסעים נוסעים נוסעים, צ׳יזבורגר, נוסעים, נוסעים, ביף ג׳רקי, נוסעים, נוסעים, מפספסים פנייה, עיירה בשם mount pleasant, חשוד מאוד, נוסעים דרכה, לא נאכלים בידי סוגדים לכת התירס, נוסעים, שרים, גבר, בדיוני, חי, יואב, דלק! עוצרים במלון, ״מעולם לא ראיתי תעודות שאינן באנגלית״

סיכום יום 8: נוסעים נוסעים טועים הגענו, משקפי השמש המגניבות 3+ נשכחו ברכב, אפשר לגנוב אינטרנט מהשכנים גם בניויורק, הקומפליט סטרטג"יסט מלאה אוסום יקר (ואת שלי כבר הזמנתי בזול), מספר הפעמים שראיתי פילים, מכבסה ידנית, ילפ מוכיח עצמו בצורת ארוחה איטלקית מצוינת.

סיכום יום 9: מוזיאון המט הוא רק שעה הליכה, עוצרים בבורדרס ליוגורט בוקר, גבריאל נייט, "רק" שעה הליכה? מוזיאון המט גדול, שריונות! פיקאסו! מצרים! בודהות! רגליים, אללי, הרגליים! חותכים דרך סנטרל פארק, ילפ נכשל בהמלצה תאילנדית בינונית, דאנקן דוננננטס, וויקד איז וויקד אורררססווום, מיגרנה.

סיכום יום 10: לא הרבה. ובערב נפגשנו עם בני-דודי-דסי, והיה ראמן ופודינג בננה, אם כי לא בבת-אחת, כמו כן גשם.

סיכום יום 11: נינטנדו וורלד, אפל סטור היא חווית הקנייה המגניבה ביותר, שייקים בדרך אל הנהר, מוזיאון האינטרפיד: פלייר מנופח מחשיבות עצמית אבל מצגות סבבה, הולכים הולכים הולכים, פרובידן פלנט, פיצה – לא, המבורגר, סקוט פילגרים עבור הניצחון, ראפ עוף חריף אינו טעים.

סיכום יום תריסר: התבטלות, ארוחת בוקר בפינה, מזוודות, מייסיס, חולצה לדדדסססייי, תרגיל כבאים באמפייר סטייט? פרנגים! הפיצה הטובה בניו יורק.

סיכום יום13: המטרו המחורבנת הזו שלהם, קר בשדה התעופה, טקסס שטוחה, אהלן למשפחת אלבר המורחבת, ארבעה חדרים במלון? לא אמרת לי שהם כל כך חמודים.

יום 14: דרזדן, אחלה ריבס, הסוף.

יום 15: סי וורלד, דולפינים ואקרובטים, שאמו, אבוב, כלבי ים, רכבת הרים, אגדות שלא אשמיע לילדי, המון סוגי נקניקיות, דסי ואני עושים קניות, חוזרים לילדות עם טוסט.

סיכום 16: נשארנו במלון, אכלנו דברים מהסופר, שיחקנו דומיניון (2-1 לטובתי), ״דסי הולכת לקרקס״!

סיכום 17: הדס וחידת קניון הנעליים, ארור אהיה, שובה של הכביסה, כד חימר, פרידה! אי-שינה!

סיכום 18: באאאאייי אוסטין! לאס וגאס עמוסה לאללה, נסיעה חינם, אינטרנט חינם! מהר, להוריד דברים באייטונס לפני שנגמר, טאפאס טעיםטעים, לאס וגאס קצת מגעילה ביום, נוצצת בלילה.

סיכום 19: הולכים לוונציה ולרומא, שובן של הנעליים, אם אלוהים היה רוצה שנאכל צ"יז קייק הוא לא היה נותן לנו המבורגר עם גבינת עזים, הולכים לניו יורק, העיר הגדולה ביותר בוגאס, יושביםיושביםיושבים, פיראטים! פן וטלר עומדים בכל הציפיות ואיך לעזאזל הם עשו את זה.

סיכום 20: איפה לעזאזל זה הרץ, קצת שלטים היו עוזרים לכם אדוני, נווווווסעיםנוסעיםנוסעים, העצירה האחרונה!! הביףג"רקי המגעיל, ירוק-מדבר-ירוק אווו, כל כך הרבה איילים, הגראנד קניון.

סיכום 21: הגראנד קניון הוא גראנד, יורדים בברייט איינג"ל, "דסי, את יודעת שלעלות זה קשה פי שתיים, כן?" יורדים לנקודת 1.5 מייל, יורדים לנקודת ה-3 מייל, "דסי, בואי נקשיב לחובשת הנחמדה ולא נהרג", עוליםעוליםעולים, זוג ארור, פרדה, חובשת! הגענו! בחיים! מסלול הקצה, שקיייעעעעההה

סיכום 22: המופע הנהדר ביותר בעולם, נוסעיםנוסעיםנוסעים, ביי גרנד קניון!! רגע, 89a? מאיפה באה ה-a? טועיםטועיםטועים, עוקפיםעוקפיםעוקפים, כביסה, מגיעים, נוףנוףנוף

סיכום 23: עדיין כואב בשוקיים, נקמת הגראנד קניון! פארק ציון יפפפההה, שלוש ברכות אזמרגד, חלוקת המבורגרים סלמון, הולכים לנרואוז, אבל חבל להירטב בשביל 20 דקות, בפעם הבאה עושים את 16, פיצה!! דיפ ספייס.

סיכום 24: יוצאים לסולטלייקסיטי, ההצגה הגדולה בעולם, 12 תרביות חיידקים! מגיעים לסולטלייקסיטי, איפה כל המורמונים, פריים ריב עשוי מבקר שככה יהיה לי טוב.

סיכום 25: איידהו משעממת תחת, ילוסטון פארק עצום, עצווווום, תראו, אלק! תראו, ביזון! מה זאת אומרת, הצ"ק אין הוא למחר? הלאה אל קניון לודג", הזוג גורדון מאיץ אותנו בתור למסעדה אז הלכנו לקפיטריה, התקפת האלקים על הכנסייה.

סיכום 26: תראו, דוב! אם ממש מתאמצים, כלומר; גייזרים על החוף! זכות קדימה לביזון, גייזרים על הנהר! אווולד פייייטטטטפוווללל, אזהרת סערה, גררראאאנננד גייייזר!! סערה, קפיטריה! הלאה לרוזבלט, קרקרקרקרקר, הסקה, קרקרקר.

סיכומים לימים ארוכים: מצרכים לדרך (ביף ג"רקי!) נוסעיםנוסעיםנוסעים, ספר בית הקברות מגיע לסופו, החיפוש אחר וונדיס, מנמנים בקופ-דה-משהו, למה לעזאזל יש עיירה עם שם צרפתי באמצע וושינגטון.

נוסעיםנוסעיםנוסעיםנוסעים, ספק סביר, עושים היסטוריה, סיאטל! מוטל נחמד. ממש נחמד בסיאטל. טעים איטלקי בסיאטל. ראינו מולאן בסיאטל. סיאטלסיאטלסיאטל

סיכום 29: כביסה! ייבוש! חנויות משחקים, יווו, יווווווו, יוווווווווווו, יוו! דסי מסיימת את תפקידה כמנווטת בהצלחה, להתראות אוטו! להתראוווות!! גם הממפסיס בצ"יזקייק פקטורי מוכיח עצמו.

יום 30: נוסעיםטסיםנוסעים, שחף, דוקטור גומל, דים סאם, פרחים, יונקים קטנים כגדולים, היכן הוא הגקו? אוטובוס, בארט, אלסקה, לינק, זוג ממיקרוסופט וסה״כ חמש צורות תחבורה ביום אחד.

ראיתי את גרהאם סטארק וקטלין דה-ויר משחקים בקינקט!!

יום 31: מוזיאון המדב, פלטפורמה עם וידאו על חלליות, מונורייל, לוקחים תגים, אלוהים התכוון שיהיה לנו המבורגר ממפיס, ספר מזעזע.

יום 32: קונבנשן-נאצים, פאנל משחקים 101, אולם התצוגה: ריקודי קינקט קונים אותי, דיוק ניוקם! פורטל 2, אולד רפאבליק, האם לנסות להשיג את התיק? תורים זה אדיוטי, שביזות, סיפורי אלף לילה, באשיר הוא האיש.

יום 33: ארוחת בוקר של באנז, הבי ריין משכנע את דסי לקנות פס3, האם אני צריך אסנשלז? סטארק ודה-וויר קופצים!!! משחקים הבי ריין, פאנל על אקדמיה ומשחקים, תצוגת מלחמת הכוכבים, מוצאים את כרטיס האשראי, חיילי הכוכב.

1 Comment on “סיכומי היום

השארת תגובה