כיסופים

מילה יפה, אמרו אותה היום ברדיו.

החלטתי לעבור להשתמש רק בפונטים פביליון מודגש ועסמתית חלק. בנוסף, אחלק עגיל מצמית לכל מי שיעשה כמוני. מי יודע, אולי יום אחד נתאסף באגודה ואז נתפלג שוב באופן מגוחך.

בצירוף מקרים של ממש, דבר דומה קרה כבר באגודה למדע בדיוני ופנטזיה, אם כי בוודאי יהיו אלו שיתקנו אותי ויגידו שהם לא באמת התפלגו, זה ממש לא מגוחך אלא די רציני, ורק למעטים שם יש עגילים, אם בכלל. (אבל הם משתמשים בפביליון מודגש ועסמתית חלק באופן בלעדי, לפחות זה). אין לי כוונה לפרט על כך שוב, המוני ביטים כבר הרגו עצמם לדעת מרוב דיון בנושא הזה. כל פורום פנטזיה בארץ מכיל קישור כזה או אחר – או אפילו תת-דיון שלם, במובחרים! – להסבר מתומצת על הנושא.

המשמעות העניינית של נושא החלוקה מבחינתי היא, שאני אהיה בדוכן רק באחד האייקונים. ואפילו, במשמרות! שזה הטוב שבכל העולמות (אבל רק אחד האייקונים) כי גם אזכה להיות בדוכן, שזה להיות אני אוהב, וגם לא אהיה ממש אחראי עליו, שזה להיות נהדר. כי כשאתה אחראי צריך גם להגיע נורא מוקדם וגם לדאוג לדברים וכן הלאה, וכרגע אני מעדיף לדאוג לעניינים אחרים. כמו תרגום. ודירה.

אה, מצאנו דירה.

בנוסף! אירועי אייקון אחרים שיש לי בהם חלק או ששמעתי שהם ייוווו כמה שהם טובים הם ממש אחלה:

דסי תריץ תנחה הרצאה על גיבורים ומפלצות בתקופה הויקטוריאנית, מהבחינה הספרותית והתרבותית כלומר (כאילו, לא באמת היו מפלצות. או גיבורים) וגם תשתתף בפאנל שיעסוק במפלצות כגיבורים. למי שעדיין לא שם לב, נושא הכנס הפעם הוא מפלצות וגיבורים.

בנוסף, חלק מחברי ספק סביר ישתתפו בפאנל שעוסק בספקנות בישראל, יציגו את הנושא למי שלא מכיר ויתנו קצת רקע על המצב בארץ, ועוד קצת נושאים מקורבים. שימו לב שלמרות שזה חלק מאיקון, זה יתרחש בחמד"ע, שזה לא הסנימטק, אלא מקום אחר בתל-אביב.

כל האירועים האלו קשורים לאיקון TLV, ואילו הדוכן שלי יהיה דווקא באיקון מבעד למראה… אני חושב. למיטב זכרוני, בכל מקרה. מילא, ניפגש כבר שם.

וכעת לציטוט מהג"יטוק:

Aviv: ‫דינג דנג דונג!‬
me: ‫דיס איז דה סונג אוף גמד!‬
Aviv: ‫יש לו זקן והוא גם די נחמד.‬
me: ‫בוחש בלהבים, לעולם אינו נרעד!‬
Aviv: ‫רק עכשיו בערוץ, במבצע מיוחד!‬
me: ‫תמיר שבתמירים! בעצם, הוא גמד.‬

1 Comment on “כיסופים

השארת תגובה