התקווה האחרונה של המין האנושי

רק כמה המלצות קצרות:

אנשי ץ" סופית אומנם אינם היפופותם, אבל הם אחלה, כפי שמוכיח המחזמץ הראוי לשמיעה הזה. בעקבות הצלחתו, התחלתי להקשיב לפרקים שלהם, וגם הם משעשעים אותי. אני משועשע!!

שנית! העמוד הזה מייצר מאמרים פוסטמודרניים חסרי פשר. נסו לרפרש את העמוד כדי לחזות בפלא בעצמכם, ואז נסו לקרוא את הטקסט כדי לחוות פעירת עיניים אמיתית מהי.

נותרו רק … יום אחד, בעצם, למבצעי הקיץ הנהדרים של Steam, אז נצלו אותם כל עוד אפשר.

עוד חודש אני מתחתן.

12 Comments on “התקווה האחרונה של המין האנושי

  1. אני דווקא ל מחבב במיוחד את אנשי ץ" סופית, אבל על טעם ועל ריח אין מה להתווכח, לפחות לא בנושא הזה.
    מזל טוב.

  2. קודם כל מזל טוב… המאמרים הפוסט מודרניים מככבים בתחרות "המילים הכי מסובכות ומיותרות של השנה" והמחזמץ טוב. רק גורם לי להתגעגע לD&D

  3. חוץ מזה שאלה: למה אי אפשר לעשות יותר פרסנוליזציה לכוחות ולחשים בD&D? מעבר לבחירת לחש? לאויבים שונים יש לחשים שונים לגמרי, אז למה לא אפשר לעשות משהוא שיאפשר לכל אשף ליצור לחשים או לשנות לחשים קיימים? אני מקווה שתוכל לענות לי על השאלה.

    • אני לא כל כך מבין את השאלה. בוודאי שאפשר לעשות פרסונליזציה לכוחות ולחשים (למשל להפוך את ידיים בוערות לנזק קור), ובכלל, אפשר לעשות מה שבא לך. אפשר גם ליצור כוחות חדשים לגמרי, כמובן.

  4. איך שבא לך. =)

    כמו שיוצרים מפלצות חדשות: חשוב על רעיון שמעניין אותך, הסתכל על כוחות אחרים מאותה דרגה, ותיצור משהו שמקביל להם מבחינת ההשלכה. הנה לדוגמא כוחות סייר חדשים שיצרתי:

    http://www.tactica-games.co.il/wp/wp-content/uploads/2010/03/d21PC8.pdf.pdf

    שאלתי את עצמי, כמה מגניב יהיה סייר גמד, כזה שנלחם עם פטיש ומכוש. מה מאפיין פטיש? להלום, לרסק. מה מאפיין מכוש? לחדור, לנעוץ. ומה שמאפיין סייר, כמובן, זה התקפה כפולה ותנועה מהירה בקרב. אז עברתי דרגה-דרגה והמצאתי כוח שמתאים, בגדול, לקנה המידה של אותה הדרגה.

  5. ושאלה אחרונה – אני יודע שאתה לא אוהב חוגי D&D, אבל עכשיו שטקטיקה נסגרה אתה אולי יכול להמליץ על מקום?

    • לצערי, אין לי שום הבנה בחוגים. המקום היחיד שאני מכיר, סתיו אומנויות, אמורים להיות די אחלה, אבל להבנתי מדובר בגילאים צעירים יותר ממך. אני ממש לא בטוח, אז אפשר לפחות לברר. מעבר לכך, הייתי מברר במתנ"סים באזור – כמעט בכל מתנ"ס יש איזה חוג.

השארת תגובה