משחקי תפקידים באיקון 2010

מסתבר שאני עוזר בארגון תחום התוכן של משחקי התפקידים (יש לקרוא: פשוט משחקי תפקידים ומה שסביבם) באיקון הקרוב. אז אם למישהו יש הצעות, בקשות, רעיונות, מחשבות, או כל דבר אחר להגיד, הוא מוזמן להציק לי מרגע זה ועד איקון, וננסה ליצור סינרגיה של אתגרים! או פשוט לעשות אחלה איקון שבעולם.

9 Comments on “משחקי תפקידים באיקון 2010

  1. בהצלחה!
    ואני מבטיח לשלוח אימייל או להגיב כאן במידה ויהיה לי רעיון (מה שסביר להניח לא יקרה).

  2. משחק תפקידים של שיר של אש ושל קרח יכול למשוך הרבה קהל (כולל אותי)
    אם ישקיעו בו ויעשו אותו איכותי ובעברית לא כמו באייקון האחרון

  3. עוד רעיון! משחק תפקידים שמבוסס על נארוטו יכול להיות גאוני או אפילו על בליץ" או על פולמטאל אלכימיסט

  4. אני חושב שצריכים לחשוב קצת אחרת על משחקי השער. באייקון הקודם, מיינו אותם לפי ז"אנרים של תוכן ולא לפי סוגי משחק.
    אני חושב שאנחנו יכולים להשתמש בעובדה שקהילות מסויימות מגיעות לאייקון כדי לקדם משחקי שער שיותר מתאימים לקבוצות מסויימות על בסיס פעילות משותפת שהם כבר עושים במקום על בסיס ז"אנר מועדף. לדוגמא, אפשר לארגן משחק שער נרטיביסטי לכותבי פאנפיק, משחק אסטרטגי מגניב לגיימרים, משחק חי לקוזפליירים, משחק מיוחד לאנשים ששיחקו מ"ת בעברם ושוקלים לחזור לתחביב, ועוד כל מיני.

    יותר מזה, חלק משחקי השער של אייקון (זה של FABLES היה יוצא דופן, ונראה מאוד טוב) היו כתובים בצורה של משחקים מהסוג שאני מריץ לילדי חוגים: עלילה מוסללת להחריד, חופשיטה, סמכות מנחה אבסולוטית ומעט מאוד כוח לשנות את עולם המשחק; זה בעיקרון משחק שהכיף שבו אמור לנבוע מלדבר כמו הדמות ולשמוע את העלילה המגניבה של המנחה. זה לא רע, אגב, אבל אני חושב שלשחקני שער בוגרים מגיעים משחקי שער מורכבים יותר.
     
    ואגב משחקי שער – יש סטטיסטיקות על משחקי השער בשנה שעברה? יודעים כמה אנשים השתתפו בהם, כמה נסגרו מחוסר ביקוש? האם המשתתפים מילאו טפסי משוב כאלה או אחרים?
    יש את האשכול הזה במשחקי-סיפור שיכול לתת כמה נקודות למחשבה: http://story-games.com/forums/comments.php?DiscussionID=12070&page=1#Item_27
     
    והערה נוספת: אם מיכאל פבזנר לא מתנדב לארגן עוד רצועות אינדי, זה רק כי הוא ממש ממש רוצה אבל מתבייש להגיד לך. עדיף לך פשוט לנדב אותו מבלי לשאול.

  5. דוד: מה היתה הבעיה עם המשחק של ששאוש"ק באיקון הקודם? למה הוא לא היה מושקע? הוא היה באנגלית?

    אלקין: מסכים. בביצוע. אין לי כרגע סטטיסטיקות על שנה שעברה, אבל אנסה להשיג.

  6. זה לא שהמשחק היה גרוע זה פשוט שההרצאה הייתה מאוד ארוכה ולא השאירה הרבה זמן למשחק ועד שהגעתי למשחק הוא הוגש על ידי בחור בעל עיניים עייפות שהסביר לנו שהוא אילתר את המשחק והמכאניקה ב12 שעות האחרונות. זה לא אומר שלא נהניתי זה פשוט שאני חושב שלסדרה כל כך ארוכה ועמוקה מגיע כמה שעות רצוף של הרפתקאה מושקעת ומשחק מושקע, האנגלית לא הפריעה מאוד אבל זה נכון שאני מעדיף מ""תים בעברית.

  7. היתה רצועת D&D קלאסית שמאוד נהנתי בא, שיחקתי המבוך רצחני!!!
    אשמח לחזור על החוויה של D&D מהמדורות שפחות דומות למשחק מחשב ויותר למשחק מיניטורות..
    ולפני שנתיים היתה רצוע טובה של פרנויה שגם זכורה לטוב.
    בהצלחה=)

  8. ואוו, שחקני מחשב חושבים שהיא דומה מדיי למשחק מיניאטורות, שחקני מיניאטורות חושבים שהיא דומה למשחק מחשב, שחקני מו"ד 3 חושבים שהיא דומה יותר מדיי למשחק מיניאטורות ולמשחק מחשב

    מהדורה 4 היא ללא ספק זרע הבטאזו בכבודם ובעצמם.
    =

השארת תגובה