לא עוד Age of Conan

היום, בעודי צופה בעוד פרק נפלא של QI, נגמר המקום על ההארדיסק שלי. עיקמתי את אפי, והחלטתי לעשות מה שכבר הרבה זמן עלי לעשות: למחוק את Age of Conan. הוא לא כיף, ואני לא ממש נהנה לשחק בו. חבל, כי יש בו הרבה שאני אוהב, והייתי שמח לראות את המקומות לדרגות גבוהות יותר ולהיות גיבור אכזרי בעולם של קונאן, וכבר שילמתי על איזה חודש או חודשיים הבאים, אבל הוא פשוט לא מספיק כיף.
אני מחפש MMORPG חדש לחבב. סטאר טראק כנראה פשוט לא מספיק משהו כדי להצדיק רכישה במחירו המלא הנוכחי. האם אצטרך לחכות עד Old Republic?

היום, אחרי פרק של Two and a Half Men (נו, אומרים שצריך לתת לו הזדמנות. פרק 5, סבלנותי מתחילה להצטמצם), יצאתי להירשם למכון כושר, כפי שהתחייבתי לעשות השבוע. הגעתי, הראו לי את המקום, עיקמתי את אפי, ויצאתי. להבנתי, הסיבה שאני מתבקש לשלם היא, שכך ארגיש מחויבות להגיע. ועל כך שאקבל תוכנית אימונים. ובכן, תוכנית אימונים אני יכול לקבל גם אצל רופא המשפחה שלי והאינטרנט, וללכת ולזוז אני מסוגל גם מחוץ למתחם הספציפי של מכון הכושר.
האם אני מפספס משהו? האם יש סיבה ללכת למכון כושר, מלבד הדחף לנצל את עלות המנוי? אני יכול לגייס מספיק כוח רצון גם בלי זה, תודה רבה. ואז את אותו הכסף אוכל להשקיע על משחקי תפקידים, כפי שראוי.

6 Comments on “לא עוד Age of Conan

  1. אני דווקא מאוד נהנה מAge of Conan כרגע P:
    אם אתה מחפש משהו חדש, ישנם שני משחקים שאני באמת יכול להמליץ עליהם, אחד הוא Global Agenda אם כי הוא לא בדיוק MMO סטנדרטי…
    והשני הוא Fallen Earth, מעין fallout המוני, הוא היה הרבה יותר מדי Hardcore בשבילי אבל אולי בשבילך הוא לא יהיה…
    אם לא שאלת ברצינות אז אני מצטער P:
     
     

    • אחד, דווקא שאלתי לגמרי ברצינות, ותודה. גלובל אג"נדה הוא FPS עם כמה אלמנטים של MMORPG, אבל זה לא מה שאני מחפש. Fallen Earth הוא הארדקור אתה אומר?.. מעניין. לא ממש התייחסתי אליו עד עכשיו, אולי אקרא איזו ביקורת.

  2. בנוגע לחדרי כושר – בשבילי זה השילוב של המחויבות ללכת, התנאים (הרבה יותר נוח לרוץ מול טלויזיה ומתחת למזגן מאשר ברעש של מכוניות ובשמש הישראלית) והמכשירים שעושים עבודה על שרירים יותר מעניינת מסתם להרים משקולות.

  3. Fallen Earth הוא מאוד הארדקור, הוא אולי לא הארדקור כמו Darkfall בו אתה מפסיד את הכל שאתה מת, אבל מערכת הקארפטינג שלו טובה לפחות כמו של EvE אם לא יותר (אף על פי שהיא שונה מאוד), מערכת הקרבות בו מרעננת למדי (כמו FPS) והעולם בו עצום, ממש עצום.
     

  4. יש כמו שאמרת את the old republic שאני מניח שכבר נרשמת לסיכוי להיכנס לclosed beta , יש גם עוד משחק, שלא שוחררו עליו יותר מדי פרטים , חוץ מזה שהוא פחות או יותר WoW בחלל, אבל זה גם בclosed beta נקרא jumpgate:evolution

השארת תגובה