תיבת האוצרות עכשיו בחנויות!

ספר ההרחבה החדש של מבוכים ודרקונים הגיע באיחור הרגיל האופנתי לחנויות, ומציע מאות חפצים קסומים חדשים. הוא מצוין, אני משתמש בו הרבה במערכה שלי. ועכשיו הוא בעברית! סוף סוף אוכל לכתוב בפאה ה-21 מוצרים אלכימיים חדשים, וסוגים חדשים של חפצי פלא, בהתבסס על מה שמופיע בתיבת האוצרות. הנוהל שלי בכתיבת כתבות לפאה אומר שאפשר לכתוב רק על מה שיצא כבר בעברית.
תהיו מעוניינים בביקורת על הספר?

בנוסף, Pathfinder מוציאים סדרת הרפתקאות חדשה (Adventure Path), העשרים מיליון במספר, הקרויה Kingmaker. אני משוכנע שגם היא מוצלחת כמו קודמותיה, אם כי רק קראתי ביקורות עליהן (מלבד "העיר הכבולה", סדרת ההרפתקאות הראשונה, אותה הרצתי בהנאה רבה פעמיים), אבל הפעם מדובר בחוויה מיוחדת כי הדגש הוא על משחק בסגנון ארגז חול: יש ארץ גדולה עבור השחקנים לחקור, לאו דווקא בהרפתקה מוסדרת מראש, והם יכולים לפתח ערים וממלכות עם מכניקה יחודית לצורך כך וכן הלאה דברים מגניבים שעושים לי עקצוץ נעים ואני בטח קונה את זה. תודה לפונדק על הידיעה. הורידו מכאן את מדריך השחקן החינמי.

בקרוב אעלה למשחק בתיאוריה סיקור מלא יותר של סגנון ארגז החול, למה זה מגניב, ואיזה מאמצי משחק כבר עשיתי בעניין.

4 Comments on “תיבת האוצרות עכשיו בחנויות!

  1. בקשר לביקרות – כן, אני אשמח.
     
    כנ"ל לגבי הסנדבוקס, אני רוצה לנסות להריץ הרפתקאה בסנדבוקס, זה נשמע ממש מגניב.

  2. מי לא חובב חפצים קסומים?
    הם חפצים, והם קסומים, ולפעמים הם אפילו זוהרים בחושך!

  3. אני מוחה. בתוקף. תיבת האוצרות לא יצא באיחור. הוא יצא בדיוק בזמן – לביגור. נכון שהוא היה צריך לצאת לפני חודשיים, אבל אם מתחייסים לחגים כמועד טוב, אז הוא יצא בדיוק לפסח.

השארת תגובה