מחזור הפוסטים בטבע

כל יום או יומיים אני מוצא משהו חדש שראוי להעלות עליו פוסט, אבל תמיד אומר לעצמי "לא, זה לא מספיק חשוב בשביל פוסט, אין טעם לפתוח במיוחד בשבילו" ושומר את העניין בצד בהמתנה לעניינים נוספים. לאחר שנאספים שניים-שלושה כאלו אני בדרך כלל כבר שוכח את הראשון, הוא מאבד אותו בנבכי קבצי הנוטפד הבלתי נדלים שעל שולחן העבודה שלי, וכך ממשיך המחזור עד שהלחץ הופל בלתי נסבל ואני מתפרץ בבכי משתפך, בדרך כלל בפוסט כמו זה, בו אני מתלונן על עצם התופעה. ואז, בדרך אגב כמעט, מציין את הדברים שרציתי לציין מהתחלה.

אז ככה:

הידעתם של הרחבה לטליסמן שמבוססת על…. פארנויה? הדבר המופלא והמושקע הזה נחשף לעיני בידי אחד הלקוחות בחנות, ואני מודה לו על כך מאוד. הנה מצאתי סיבה לחזור לשחק טליסמן!

קהל חובבים הוא דבר מסוכן, במיוחד כשהוא מוכשר – קבוצה של חבר"ה הקימה מאפס משחק חדש בקו משחקי התפקידים של World of Darkness, שנקרא Genius: The Transgression. במשחק זה משחקים כולם מדענים מטורפים, שצוברים Inspiration ומסוגלים לעקם את חוקי הטבע עצמם בעזרת ההמצאות שלהם. כמובן שיש חמישה סוגי מדענים, וכמובן שיש משהו שדומה ל-Limit Break, וכמובן שזה מגניב וחייבים לשחק את זה. ספר השיטה ניתן להורדה בחינם כ-PDF, שאינו נוח או נעים במיוחד לקריאה, אבל זה מה יש.

ת"רד המוטיבייטור הבלתי נדלה של פורומי RPG.net הועבר לפורום "כל השאר", אחרי שההנהלה החליטה שהוא כבר לא בדיוק מתאים בפורום שעוסק באופן רציני במשחקי תפקידים. אלא מה, פורום כל השאר הזה, ששמו Tangency, פתוח רק למשתמשים רשומים, אז מי שרוצה להמשיך לעקוב יצטרך להירשם ל-RPG.net (כמוני). לא עולה כסף, אז מה זה משנה, וחוץ מזה, אולי עכשיו שאנחנו רשומים זה יעודד אותנו לתרום בעצמנו משהו לת"רד הזה.
יש איפשהו גם קבוצת פליקר שאוספת את המוטיבייטורים, אבל אני לא בטוח איפה. באינטרנט, לדעתי.

השארת תגובה