מחולל דמויות, DDI והילולי תרגום

הוספתי לעמוד המו"ד 4 עמוד עם המון המון מחוללים אקראיים של דברים (בעיקר דמויות מו"ד 4, אבל גם מעבר), מומלץ לבדוק. מצד שני, הורדתי את הברברי, כי מסתבר שהקישור כבר לא מוביל לשום מקום בגלל שהקובץ הפך בלעדי ל-DDI. כך הוא זה!

אגב DDI, בינתיים אני לא בדיוק נופל מהרגליים מהמנוי שלי. הכתבות בדרגון נחמדות והכל, וההרפתקאות בדאנג'ן חביבות למדי, אבל אני רוצה גם אולטרא-דברים-הכי-מעולים בעולם, לא רק כתבות. במילים אחרות, אני רוצה את מחולל הדמויות ואת שולחן המשחק שהבטיחו לי.
מחולל הדמויות לפחות נמצא כבר בבטא פתוחה, ושיחקתי איתו קצת. הוא נראה מועיל ונוח לשימוש, אם כי בכל זאת משהו קצת עקום בממשק. עם זאת, אין לי ספק שהוא יהיה שימושי עד מאוד כאשר הוא יושלם, ויש בו פיצ'רים למעקב אחרי הדמות לאורך הדרגות (כולל רישום התפתחויות עלילתיות במערכה, חמוד), שנראים כמו כיוון טוב להמשך התפתחות התוכנה בעתיד. כרגע הם די שוליים.

אם כבר אנחנו בענייני מו"ד 4, גשו לפורום של כוכבי כסף והביעו את דעתכם על תרגום שמות המפלצות. ההצעה הטובה ביותר תזכה את יוצרה בקוביה בת ר' פאות!

1 Comment on “מחולל דמויות, DDI והילולי תרגום

  1. וואו, המחוללים האלה פנטסטיים. אני בטוחה שהם נכס למנחים, אבל גם מכיוון של כותב/מאייר, כל מחולל שם ולו הטפשי ביותר פותח כיוונים נהדרים. זה כמו להתחיל ציור עם אוסף כתמים וטקסטורות רנדומלי שזורק אותך למקומות שלא היית מגיע אליהם עם עולם האסוציאציות המוכר והמצומצם. רוב תודות.

השארת תגובה