לקראת פיצוץ

אם לא אפרוק עכשיו את כל המידע האדיר שהצטבר בראשי בשבוע האחרון, הוא כנראה יתפוצץ בפרץ 3; 13+ נגד תגובה; 3ק8 + 4 נזק תודעה.

אני מתנצל על בדיחת המו"ד 4 הזו, אבל לפעמים… לפעמים זה כל כך קשה להתגבר על היצר.

השבוע האחרון עבר, מבחינתי, בסימן היומולדת שלי, שתאריכו המדויק לא יחשף על מנת להשאיר שמץ של מסתורין אודות אישיותי ופועלי. אסכם ואומר שהיומולדת ואני לא מסתדרים, עוד מאז, הו, שנת 1980 לדעתי. לפחות. עכשיו שהוא עבר, אני מוכן שוב להתמודד עם העולם ועם מאות אלפי הדברים שהזנחתי בשבוע האחרון, ביניהם גם פוקי, הכלב הדמיוני שלי. אבל אתם בוודאי מעוניינים שאגיע כבר לקישורים, ואפסיק לבלשט כל כך הרבה.

ובכן, זאת האינטרנט, אז בילשוט הוא בילט-אין! כדי לחסוך מכם מעט בכל זאת, אעביר את המשך דברי לפוסט הבא. הפעם נתמקד בקישורים, ובדברים המעניינים שקרו ברחבי המרחב הוירטואלי.

בוקר אחד התעורר סטאר טראק במיטתו, והינה גילה כי התהפך בשנתו והפך ל-Most AWESOME movie EVAR. יהיו מי שיחשבו שהשינוי מלא הפיצוצים והאקשן הזה הוא לרעה (פיוריסטים, אני מסתכל בכם, בעזרת עיני-האינטרנט-הוירטואליות-סטים-פאנקיות שלי), אבל כאופטימיסט חסר תקנה אני חושב שזה בדיוק מסוג זריקות הריענון שהפרנצ'ייז הזה צריך. "אנטרפרייז" היתה משעממת כמו צנון, וכל ההבטחה שלה ירדה לקרשים (המפף, כמו סמולוויל – הו, סמולוויל, כמה שציפיתי ממך לגדולות), אבל הסרט החדש עשוי, בתקווה ולאור הטריילר, להיות הרבה יותר מעניין ו-"סטאר טראק מחדש" שכזה. ובכלל, you had me at "ספוק הוא סיילר".

לחובבי משחקי המחשב יש הרבה חדשות טובות לאחרונה, ואציג את רובן דרך ויגיימס. ראשית, האתר הרים שרת Steam ישראלי, וכל הכבוד לו, אבל אלו לא החדשות העיקריות. המנה העיקרית היא, שחברת Stardock נמצאת במגעים לפיתוח חידושים ל-Master of Orion ו-Starcontrol 2, מבין המשחקים הטובים ביותר אי פעם, ושהם כבר עובדים על משחק "ברוח" Master of Magic. לחברה יש ניסיון רב במשחקי אסטרטגיה בתורות, ואי לכך, הציפיות בשמיים.

מי מכם שעוד לא משחק ב-King's Bounty, שיתבייש. זהו לא רק יורש הולם לסדרת Heroes of Might and Magic, הוא אפילו מתעלה עליה, ובקלות אלגנטית. חובה לרכוש ולשחק, לכל חובבי האסטרטגיה בתורות.
שחקני לוח, אני מסתכל גם עליכם! מי שאוהב אתגר מלחמתי בקנה מידה קטן (כחמישה סוגי יחידות מכל צד), יקבל אותו עטוף במשחקיות מהנה מאוד, אריזה צבעונית וכיפית, ועולם שלם שכמו שנוצר רק בשביל שיחקרו אותו.

וכמובן, ההרחבה החדשה של WOW הגיעה. לא אלי – וגם כשתגיע אלי, אני עסוק מדי בתרגום מכדי באמת לחרוש עליה – אבל היא כבר משליכה הדים לכל עבר. הביקורת ב-Eurogamer מסכמת את ההרחבה בהתלהבות נשפכת, אבל מעוררת התרגשות על-אמת. משחק שמסוגל להפיח בשחקן כאלו רגשות עזים, הוא משחק מאוד ראוי.

עומדים לעשות סרט על בסיס מונופול. אין שום דרך שבה אוכל להוסיף דבר מה שישפיע ולו במידה על כמות הטיפשיות שמפיצה ההצהרה הזו כפי שהיא כבר עכשיו.
סליחה, טעיתי. מתוך הכתבה:

Platinum Dunes is producing its feature adaptation of "Ouija Board," while the maritime classic "Battleship" is also in development.

הם רציניים? לא ייתכן שזה נכתב ברצינות. נכון?

2 Comments on “לקראת פיצוץ

השארת תגובה