עמוד "אודות" למהדורה 4, ותזכורת לאייקון

העלתי עמוד סיכום מקיף כמה שרק אפשר אודות מהדורה 4, כדי שיהיה מקום קבוע להפנות אליו את כל האנשים ששואלים שאלות, לא מכירים, או מפגינים את הבורות המרגיזה הרגילה ("הורידו את הדרואיד, זאת שיטה גרועה!"). בניגוד לעמודי סיכום אחרים שראיתי בעברית, שלנו נהנה מתכונה ייחודית נוספת: הוא גם נכון.

רציתי גם להזכיר לכם על אייקון המתקרב, למעשה החל ממחר. התוכניה השנה מקיפה באופן מרשים, וסביר שתמצאו משהו שמוצא חן בעיניכם. האירועים שלנו מופיעים בדף הראשי וגם כמה פוסטים למטה. הרשימה הזו מערבבת קצת בין אירועים של טקטיקה לבין אלו של כוכבי כסף, אבל זה לא באמת משנה – במיוחד לי, בהתחשב בכך שאצטרך להריץ את כולם! חוץ מההרצאה על מאלאזן, לשמחתי צפריר גרוסמן אחראי על זה. כן, אותו צפריר שמתרגם ללא הפסק ספרי ממלכות נשכחות ורומח הדרקון בשביל הוצאת אופוס.

קוריוז אחרון להיום: ה-D&D Insider הופך לשירות בתשלום החל מ…עכ…שיו. למעשה מחר, (ביחד עם הטלאי החדש של WOW!), ומעכשיו תצטרכו לשלם בדינארים ואו כבשים כדי להנות מכתבות חדשות מהמגזינים (חוץ מאלו שכבר פורסמו, וגם מופיעות בעמוד העזרים שלנו), וממגוון הפיצ'רים הנחמדים החדשים. אוסף החוקים, הקומפנדיום, ישאר פתוח עבור כל התוכן לדרגות 1 עד 3, בשביל לגרות אתכם. גררר, גרררר. לפרטים אודות העלות הדולרית – הלא יקרה במיוחד, לטעמי -כנסו להכרזה הרשמית.

אני מתכוון להירשם, ואדווח אחרי כמה שבועות של שימוש. כמו כן אני משחק ברברי.

1 Comment on “עמוד "אודות" למהדורה 4, ותזכורת לאייקון

  1. אחלה עמוד אודות. מתומצת ודי מלהיב, למען האמת. לא התעכבתי בספר על פרק הטקסים (עודף קראנץ' בקריאה פלאפית ראשונית), אבל הרעיון נשמע מגניב לאללה ומאוד משחקי-תפקידי, לעומת הכוחות היותר טקטיים-מלחמתיים.

    ראה נתראה באייקון! בהצלחה!

השארת תגובה