חנויות אינטרנט < חנויות פיזיות

חברת Mayfair מנצלת את זכותה החוקית למנוע מחנויות אינטרנט לתת הנחות גדולות מדי, והיא כנראה רק אחת מני כמה. המטרה היא לתת איזה edge לחנויות פיזיות, כדוגמת טקטיקה, ולמנוע מחנויות האינטרנט להציע מחירים זולים מדי, כך שיהיה כדאי לקנות עדיין גם בחנויות פיזיות.

למה? כי חנויות שכאלו הן עתידו של תחום המשחקים. בלי שולחן הדגמה, ואריזות צבעוניות בחלון הראווה, ופוסטרים מגניבים וערבי משחק ואירועים יומיים, לא ימשכו אנשים נוספים לעולם משחקי הלוח, והוא פשוט יפסיק להתרחב. לאור תשע ומשהו החודשים שהחנות שלנו קיימת, מעל 70% מהרכישות (בהערכה גסה), היו של אנשים שמעולם לא שיחקו לפני כן משהו מחוכם יותר ממונופול או טליסמן, אם בכלל. כמי שהקים את החנות ממניעים אידיאולוגים, אני מאוד מרוצה מיכולתה לעמוד ביעדים: אנחנו מציגים משחקי לוח ליותר ויותר אנשים עם כל יום שעובר. אם היינו רק חנות וירטואלית, היו כיום פחות כמה מאות (בעצם אלפי, כי הרי מי שרכש את המשחק משחק אותו עם מישהו) אנשים שנהנים ממשחקי לוח, ומנצלים בצורה נכונה ומהנה יותר את שעות הפנאי שלהם.

הצורך בחנויות כמו טקטיקה בולט במיוחד אחרי אירועים כדוגמת יום המשחקים שהיה ברביעי. כשאתה עוצר רגע בין הסבר משחק אחד למשנהו ומביט סביבך, אתה רואה עשרות אנשים נהנים, ובחיי, זה ממלא באופן מושלם את כל המטרה של כל העסק המורכב הזה.

בעניין נוסף, זוכרים שהסנטור מקיין אמר שמבוכים ודרקונים זה משחק לאנשים בזויים? סגן נשיא וויזארדס לא מבין איך ייתכן שמישהו יהיה כל כך קלולס, מציין שישנם המוני-המוני חיילים אמריקאים שמשחקים מו"ד באופן קבוע, ומבקש שיפסיק להתנשא, תודה רבה.

3 Comments on “חנויות אינטרנט < חנויות פיזיות

  1. אני מסכים עם הגישה והרעיון בכלל ולא רק בתחום משחקי הקופסה/תפקידים…
    בתור לקוח, אתה רוצה לדעת מה אתה קונה… בין אם זה דיסק מוזיקה שתרצה לשמוע בחנות לפני הקנייה, משחק פלייסטיישן שתרצה לראות הדגמה שלו לפני, או משחק קופסה.
    כך למשל, אם יש אמן מוזיקה שאתה לא מכיר, אתה יכול לשמוע הדגמה שלו ואז להחליט שהוא הטעם שלך…

    אני חושב שהרבה אנשים ביום המשחקים גם ראו מה באמת נמצא בתוך העטיפות היפות והקופסאות המגניבות, ראו את הלוחות, הקלפים, החלקים והכי חשוב-  את האווירה של כל משחק ואיזו חוויה שונה חווה כל שחקן מכל משחק שונה.

    אפילו החבר'ה הנמצאים יותר "עמוק" במשחקי הקופסה עדיין בודקים כל מיני אתרים לביקורת על המשחק (למשל : חנונים ומשחקי לוח), לראות תמונות, לקרוא חוויות ולראות את החוקים טרום הקנייה.

    מה יכול להיות יותר טוב מאשר באמת לשחק במשחק, לפחות כמה סיבובים כדי לראות את האופן שבו משחקים בו, האם הוא מתאים לך, יותר מידי חוקים? פחות מידי חוקים? יותר מידי מזל? פחות מידי מזל? האפשרות לראות כמה משחקים שונים בזמן אמת עוזרת להחלטה לגבי רכישה…

    ולא רק בקשר ההדוק של מכירת משחקים,
    זו  חוויה להראות לאנשים שונים משחקים,
    לדוגמה
    ביום המשחקים האחרון הנחתי משחק של עיר הירח הכחול לחבר'ה שבמקרה עברו וראו את הקופסה, בחור אחד אפילו בא במקור מדימונה….ואנשים אחרים באו מיהוד או מיבנה, מטבריה… ואני מניח שמעוד מקומות…
    אחרי שהיה להם מקום, אפילו במקרה, שבו הם חוו את החוויה של משחקי קופסה (שאינם מונופול), הם עכשיו מכירים את התחום ומכירים משחק או שניים.. ואולי אולי ימצאו לנכון לרכוש משחק ולמכר אנשים אחרים 🙂

    אלירן

  2. הרשה לי בהזדמנות זו להוריד את הכובע על החזון והמאמצים שלך בטקטיקה, ולשמוח שהם משתלמים. אתה, אתה בסדר אתה.

השארת תגובה