עתידו של Eberron

במשך זמן מה דאגנו וחששנו לגורלו של עולם המערכה אברון. אחרי שממלכות נשכחות הוקפץ 100 שנה קדימה ועבר תחת "מגרסת המהדורה" – ממש כמו בפעם הקודמת למעשה; חששנו שיעשו את אותו הדבר לאברון הנהדר. אי אפשר להקפיץ אותו קדימה, זה מאוד לא מתאים לאופי המערכה, שמתבססת על כך שהמלחמה הגדולה הסתיימה רק לפני כשנתיים.

אתמול היה היום הראשון של כנס ג'ן-קון, וויזארדס חשפו מה הם מתכננים עבור העולם: בנייה מחדש, במקום הקפצה קדימה. אני חושב שזה הצעד הנכון, אפילו שחובבי אברון רבים עשויים להתלונן על כך. מצד שני, חובבי אברון היו מתלוננים על כל שינוי שהוא, לא משנה מה.

הקוסמולוגיה משתנה קצת בהתאם לקוסומולוגיה החדשה של מו"ד 4; שלושת הגזעים החדשים אמורים לקבל הסבר משכנע לעצם קיומם; המלחמה עדיין התרחשה לפני שנתיים; קאלאשטאר עדיין פסיונית, אפילו שאין עדיין את החוקים לזה; הארטיפישר (חפצונאי? בררר) יתמחה ביצירת pets (מגניב); ה-dragonmakred houses כבר לא יהיו לפי גזע, ויצטרף אליהם אחד חדש; הנבואה הדרקונית תתפוס חשיבות רבה יותר כמו גם המלחמה הגדולה; ואל תדאגו, יהיה דגש על points of light, הקונספט המוביל של מהדורה 4, לפיו "יש רק מעט תרבות והיא מרוכזת במקומות ספצפיים; כל השאר זה ארץ פרא". בקיצור, הלך על ה-five nations – הן כבר לא המקומות מתורבתים והמוסדרים סטייל הרנסאנס שהן היו עד כה.

ורק נשאר לשאול מה לעזאזל יקרה לנומים של זילארגו, עכשיו שנומים אינם גזע בסיס. ההשערה הנוכחית שלנו בחנות גורסת שמטאור ענק נחת על זילארגו כולה ושיטח אותה לגמרי, ועל אותו המטאור הגיעו כל דמי הדרקון. זה הגיוני לגמרי! זה מסביר הכל!

האמת היא, שספרי המערכה של אברון יצאו רק ביוני 2009, אחרי ספר החוקים לשחקן 2, שיציג את הנומים כגזע בסיס. וגם את ה-shifters וחצאי האורקים, אגב. אני מקווה שישפרו את חצאי האורקים כמו ששיפרו את חצאי האלפים.

פרטים נוספים על אברון, על משחק התפקידים של Star Wars ועל הרחבות חדשות למשחק המיניאטורות של Star Wars, כאן.

משהו מוזר: בחברת סגה גילו פתאום שיש להם חדר מלא בכל משחקי סגה שיצאו עד היום. הם פשוט שכחו ממנו.

השארת תגובה