כשוויזרדס מפגיזים…

הם מפגיזים הרבה. כמו בגאורגיה אל תאמינו לשקרי הממשל הסוביטי!

וויזארדס נכנעים לדעת הקהל השלילית (ולכך שרוב חברות המ"ת הגדולות דחו את מהדורה 4), וה-GSL וה-SRD של מהדורה 4 צפויים לעבור שינויים. הודעה לאקונית שלא רומזת אפילו לאופי השינויים הצפוי, אבל אני מאמין שוויזארדס יעשו כל שביכולתם כל לצאת בסדר. בניגוד לדעתם של שונאי מו"ד רבים, וויזארדס באמת רוצים להיות בסדר עם כולם, ואינם מקור התוהו-רשע עלי אדמות.

עדכון חדש לשלושת ספרי הבסיס. כולל שינוי מוחלט של מיומנות ההתגנבות, לטובה. כל העדכונים נכללים כמובן בסל"ש שיצא בעברית!

שתי הצצות לכיוון אליו הולך מו"ד בהמשך: ברית האופל של המכשף, שמבוססת על קונספט מאזניים: ההשפעות שלי רבות עוצמה, אבל בתמורה לכך שיש להן מחיר רציני. שוב מוסיפים לנו שיקולים טקטיים, וזה מצוין. וקטע מתוך ספר האוצרות המתקרב, שמציג קונספט חדש: כלי רכב, שמצטרפים לחיות רכיבה בתור "דברים שאפשר לרכוב עליהם ולקבל בונוסים". ממש כמו ב… מנצ'קין, למעשה. נו טוב, אם מו"ד 4 הופך למשחק לוח, שלפחות יעשה את זה טוב – והקונספט של דברים מגניבים שאפשר לרכב עליהם הוא אחלה.

אוסף טקסים חדשים מתוך כתבה ב-Dragon. מומלץ מאוד! אני אוסיף לעמוד ריכוז מו"ד 4.

משחק המיניאטורות החדש של World of Warcraft יוצג בכנס ג'ן קון, ואפשר כבר עכשיו להוריד את הדמו שלו ולנסות בעצמכם. החברה האחראית היא אותה חברה שמוציאה את משחק הקלפים של WoW, שאומנם הוא מצליח ומוצלח, אבל בהיעדר ניסיון בתחום המיניאטורות קשה לומר איך יצא להם. נוריד ונראה.

מי שיזמין מראש את הספר החדש של Order of the Stick יקבל מגנט חינם של אלן, יאי! ההצעה מחזיקה רק לשעות הקרובות.

השארת תגובה