חדשות משחקים

הרבה עדכונים היום:

פני ארקייד פירסמו את רשימת משחקי האומגתון של 2008, מעין תריאתלון של משחקים שמתרחש בזמן ה-Penny Arcade Expo, חלומו הרטוב, היבש והלח במקצת של כל גיימר. המשתתפים נדרשים לעבור חמישה סבבים כאשר משחק הגמר מוכרז רק בשניה האחרונה. רשימת התחרויות השנה כוללת את Peggle (לא לטעמי, זה בקושי משחק!), Pictionary, Rock Band וג'נגה – משחקים שמוזר לקרוא את כולם ביחד באותו משפט בכלל. לפני כמה שנים, משחק הגמר היה פאקמן!

תום ואסל, מהפודקאסט The Dice Tower, פירסם ביקורת חיובית על Dust, "המשחק שריסק היה רוצה להיות". נו, אמרתי לכם!

בפודקאסט ישראלי יותר, גביע המשחקים של המשחקיה ממשיך לסבב שלישי, ו-אלוהים אדירים, האם Starcontrol 2 הפסיד ל-C&C?! פופולריות זולה! מנעו את הזוועה! הצביעו נכונה!

יש להם גם פרק חדש, אבל בוודאי לא צריך לעדכן אתכם, כי אתם כבר מנויים להם ב-iCast.

הצצה מוקדמת לכמה ספרי הרחבה של מו"ד 4 באתר של וויזארדס. בולטים במיוחד: ברית המכשף החדשה, הברית האפלה, שמשתמשת בחיותם של המכשף וחבריו כדי לגרום השפעות קטלניות יותר (מגניב); וה-Bag of Tricks הותיק והטוב, שחוזר באופן אלגנטי למדי. בשבועות הקרובים יתגלו עוד כמה פרטים מתוך הספרים של הממלכות הנשכחות, נראה מעניין.

מישהו בוויזארדס הבין שאנחנו לא מבינים מה נסגר עם D&D Insider, ולכן החלו לעדכן אותנו על בסיס שבועי. כמה נקודות בולטות: התוכן שכרגע הוא חינמי (המגזינים Dragon ו-Dungeon וה-Compendium) ישארו חינמים עוד חודש לפחות; כלי בניית הדמויות יהיה זמין לבאי כנס Gen Con, מה שאומר שהוא קרוב לסיום; שולחן המשחק הוירטואלי עדיין מתרסק על בסיס קבוע, אבל הוא בעדיפות הגבוהה ביותר של צוות הפיתוח.
סוף סוף פורסם מחיר המנוי ל-D&DI, אם כי כרגע מדובר במנוי לשירות הקיים בלבד – כנראה שהמחיר יעלה כאשר יצטרפו כל הפיצ'רים המחוכמים יותר. בתרגום לשקלים, זה בערך 28.2 ש"ח לחודש, או 17.5 ש"ח אם נרשמים חצי שנה מראש. נראה לי סביר מאוד, אך רק בהנחה שהמחיר לא יקפוץ פי שתיים ברגע שיכנסו השירותים האחרים. אחרי הכל, שולחן המשחק הוירטואלי ובונה הדמויות דורשים רק פיתוח חד פעמי (ועדכונים קלים אחר כך), בזמן שדווקא מחלקת התוכן שמאחורי המגזינים וכו' היא זו שעובדת על בסיס חודשי.
נכון לעכשיו, אני אשלם את זה.

השארת תגובה