עדכון באיחור

רציתי לעדכן כבר בשישי, לסגור יפה את השבוע, אבל היה סופשבוע עמוס למדי. ובסוף טורקיה זכתה. כלומר רוסיה, רוסיה. חבל שלא הפיראטים.

המפגש הראשון של ליגת המג'יק הצליח מעבר למצופה, עם 12 משתתפים (ואני גם), בהנחייתו של המדריך המקומי שלנו, דימה ונגר. הליגה פועלת לפי פורמט ה-Gateway, וזה פשוט אומר שכולם צוברים נקודות, כל הזמן. השחקנים מתחלקים לזוגות ומשחקים זה מול זה, כאשר גם המנצח וגם המפסיד זוכים בנקודות Gateway (המנצח מקבל פי שתיים, כמובן). אחרי שצברת מספיק נקודות, אתה זוכה בקלף או אפילו בכמה קלפים, וזה הכל. לא צריך לצבור יותר מדי נקודות, כבר ביום שישי זכו רוב השחקנים בקלפים,אחרי חמישה-שישה משחקים בלבד לכל אחד.

משחק ה-Descent של יום חמישי היה, כרגיל, מאוד מוצלח. אני מאוד נהנה מ-Descent; תמיד אני שוכח מזה, וכל פעם מחדש אני נזכר לפני המשחק כמה הוא מגניב בעיני. אני אשמח לקנות לעצמי את ההרחבות – או אולי נוכל להשיג ערכות הדגמה שלהן? אווו, שווה לבדוק.

פרק חדש של המשחקיה עוד לא עלה, אבל איתמר אמר שיעלה בהמשך השבוע. תסלחו לבחור, הוא עסוק עם חתונה ודברים מערערי מציאות שכאלו – ובינתיים, הוא ורן מבקשים שתעזרו להם להתרחב. הם דיברו גם איתנו על עניינים מסחריים וכאלה, ואני מקווה שהעץ יניב פירות. פודקסט סימפטי וגיימריסטי שכזה, מגיע לו יותר.

שבוע ההשקה של מו"ד 4, שיוצא גם על שבועות, מתחיל להתגבש: נראה שביום שבת נריץ משחקים וסדנאות היכרות מהבוקר עד אחה"צ, ובחמישי נעשה דבר דומה, מאחה"צ ועד הלילה. או אולי ברביעי, עוד לא החלטתי. אחליט לפי כיוון הרוח מחר בשעת הבוקר, שכן אני סוגד לאימא אדמה והולך בדרך החוכמה העתיקה אל ההארה: צפון = רביעי, דרום = חמישי, מזרח משמעו נקניקיה, מערב משמעו עם חרדל.

בכל מקרה, אני מעוניין להריץ משחקים גם בפאבקון, כנס לגילאי 18 ומעלה בלבד, אשר יתרחש בלילו של אותו יום שבת של ההשקה. יוצאים לי הרבה אירועים באותו היום, אבל יהיה לי חבל לבטל את פאבקון – יותר מאוחר היום אמור מארגן הכנס דימה (כן, אותו אחד מהמג'יק) להעלות את אתר הכנס, ואז תוכלו לראות איזה רעיון מגניב ופשוט זה. טוב, עוד נראה.

כעת עלי לרדת אל מרתף הבניין ולהצמיד את אוזני אל הרצפה המלוכלכת – האדמה לוחשת לי את סודותיה.

עדכון: עלו הפרטים העיקריים על כנס פאבקון, כאן.

5 Comments on “עדכון באיחור

  1. טורקיה?
    ניצחה במה?
    אם אתה מדבר על האירווזיון (ונשמע שכך, בגלל הפיראטים*), טורקיה לא זכתה בשום צורה.
    רוסיה, עם דימה בילאן ויבגני פלושצ'נקו, זכו. כמה מפתיע, מזרח אירופה…

    מודיע מראש שמתנגד נחרצות לשחק מו"ד 4 בנקניקיה.

    איגור, הולך להוריד את השאלטר

    *וואו, זה משפט שלא חשבתי שאומר – "בטח מדובר באירווזיון כי הוזכרו פיראטים.
    למי שלא ראה –

  2. נראה לי שמישהו שם בלטביה ראה יותר מידי את שודדי הקאריבים, לא שאני יכול להאשים אותו, אבל זה קצת מוגזם 🙂
     
    אגב, איגור –
    בעקבות יציאת הטריילר (http://www.youtube.com/watch?v=9js0pPFgazg) לסרט, אני חושב שאתם צריכים (האיגורים) להתחיל להקים גילדה, גילדת-האיגורים אני לא יודע מה יהיו הלחנים אם יעשו את Loom2, אבל אתם צריכים כוֹּח ! ועוצמה !

  3. פאבקון זה בראשון בערב. אתה רוצה להריץ ביום שבת בערב.
    בפעם האחרונה שבדקתי שבת בערב וראשון בערב זה לא אותו יום? לא?

    חוץ מזה, מתי באמת יהיו הספרים למכירה בטקטיקה?

  4. יאפ, התבלבלתי, זה בראשון בערב – הידד.
    הספרים יהיו אצלנו כבר בתחילת השבוע הבא, אבל למכירה, רק החל מיום שבת – ההשקה הרשמית.

השארת תגובה