Space Junkyard זוכה לחברה מפיצה

גלעד ירניצקי מסר היום חדשות טובות בפורום משחקי לוח בתפוז: אחד המשחקים שפיתח, Space Junkyard, נקנה על ידי חברת משחקים קטנה. למי שלא מכיר, גלעד הוא גורו משחקים מקומי, עם ספריית משחקים מרשימה מאוד, והיה מבין הראשונים שהחלו לארגן ערבי משחק למבוגרים בביתו (שם גם אני הצטרפתי לעולם הזה!). הוא ואישתו משחקים כבר מי יודע כמה זמן, ועובדים קשה להדביק את ילדיהם באותו החיידק.

גלעד כבר כתב כמה משחקים, את כולם ניתן למצוא בעמוד שלו ב-BBG להורדה בחינם. לפני כמה חודשים, אחרי שפירסם שם את Space Junkyard, כמה חבר'ה התלהבו כל כך מהמשחק עד שיצרו עבורו גרפיקה מלאה, מה שללא ספק עזר להעביר רושם טוב לגביו – אני יודע שעלי זה השפיע! כבר שיחקתי במשחק מספר פעמים, כשכוכבי כסף שקלה להוציא אותו לאור. זהו משחק ניהול משאבים קצר ואכזרי, יופי של filler בשביל שלושה עד ארבעה שחקנים.

למעוניינים, אנחנו מחזיקים עותק דמו של Space Junkyard בחנות וכולם מוזמנים לבוא ולהכיר אותו. ברשותו של גלעד, בעוד כשבוע וחצי נערוך ערב במיוחד עם המשחק, כדי לחגוג את מכירת הזכויות!

בחדשות נוספות: גלעד מוסר גם שלאתר איגוד משחקי הלוח (שמשום מה שכחתי עד עכשיו להוסיף לקישורים שלנו) עלו מערכי לימוד ל-Pandemic, Cash'n'Guns ו-China בחסות קובי שחר, וביקורת על Wings of War של גלעד.

השארת תגובה