קישורים ליום שלישי

יש פרק חדש של המשחקיה (בקרוב תהיה אצלם ביקורת של דרך המדבר. אני חושב. אני כבר לא זוכר איזה משחקי הדגמה שלחתי להם) והם פירסמו משחק מוזר ומעניין. זהו ה- Passively Multiplayer Game, משחק שתופס את העיקרון הבסיסי ביותר של MMORPG (בקצרה: לצבורלצבורלצבורלצבורלצבור!!), והופך אותו לפעילות פאסיבית במהלך הגלישה באינטרנט. מספיק להגיע לאתר חדש כדי לקבל "נקודות מידע", ושככה יהיה לי טוב, איך שזה מעניק תחושת סיפוק. המנצ'קין שבתוכי דוחק בי להיכנס לוואלה ופשוט להקיש על כל קישור, אבל יש גבול לכל תעלול – הרעיון הוא לזכות להנאה נוספת מהגלישה שלי, לא להשפיע עליה.

אני רוצה לציין לטובה את כניסתם של 'המשחקיה' לתחום משחקי התפקידים, לאחר תוכניות רבות בהן בעיקר התלוננו על כך שהם לא נכנסים מספיק לתחום משחקי התפקידים. התחלה טובה ומקיפה לגבי הדרכים למצוא מישהו לשחק איתו, אין לי שום דבר להוסיף – נראה אם יצליחו להשאיר אותי שותק גם בפעם הבאה, כשידברו על האופן בו בוחרים במה לשחק. (איתמר מהמשחקיה הזמין אותי בהזדמנות להתארח אצלם ולדבר על המהדורה הרביעית – נקווה שלפחות Worlds and Monsters יגיע עד אז. בעצם אולי עדיף שלא, כי אז יהיה לי יותר מדי מה להגיד)

ובענייני גובלינים, כן, אז: A goblin is a terrible thing to waste אומרים באתר ה-Goblin Defense Fund, אתר מקיף (להבהיל) שמהלל את הגובלין האומלל, שסובל קשות במשחקי לוח ותפקידים רבים. המטרה הסופית היא לגרום לכותבי המהדורה הרביעית של מו"ד לכתוב את הגובלין המחודש (במגדיר המפלצות החדש) כיצור מגניב ושווה לאללה, ולא כבשר תותחים עלוב. ראוי במיוחד לרפרף על פני הסקירה ההיסטורית המעמיקה, שמציינת את כל העוולות שנעשו לעם הגובליני. אגב, WotC מתכננים משחק און-ליין מבוסס גובלינים, לתאריך לא ידוע.

משחק מחשב מבוסס על Dexter. ועל זה נאמר: אהא, כן, בטח זה יהיה המשחק-מבוסס-הסדרה הראשון שיהיה שווה משהו.

התחלתי ללמד את עצמי css ואני בוכה.

חצי שבוע נעים לכולם!

1 Comment on “קישורים ליום שלישי

  1. כן, הנסיונות לשפצ"ר את האתר בעזרת CSS עלו גם לי בדמעות מספר.
    זה אחד הדברים שמונע ממני לקפוץ ישר ל- Freshy 2 כרגע…

השארת תגובה