הפוסט הראשון ביותר ביקום

כמו שבוודאי כבר התברר לכם מצפייה מסביב, זהו הבלוג של טקטיקה, חנות למשחקים שולחניים ממרכז תל-אביב. אני ערן, גיימר 7/עורך 6, נוטה לתוהו מטריד, מחליף כבשים בחיטה, וגם היוזם של הבלוג הזה.

למה בלוג? כדי שנוכל לעדכן לגבי דברים חשובים, כדי שיהיה פורמט מוצלח יותר להציג את האירועים, ובשביל שיהיה לי מקום לפרוק את יצרי הגרפומניה שלי לעשות כיף, כן, זהו, כיף! מלבד הצהרות רשמיות לגבי החנות עצמה – על מוצרים חדשים או עדכוני אירועים – גם נכתוב כאן את מה שבראש שלנו, עניינים וחדשות מתחומי הגיימינג (מכל סוג וצורה), וכן הלאה פרטים שנראים לי מעניינים – ואולי אף אעז ואגיד, חשובים – לקורא האינטרנטי הפוסט-מודרני.

מי שמעוניין בהכרזות רשמיות בלבד מוזמן להוסיף לאקספלורר, פיירפוקס או Google Bar (הכי טוב), את הקטגוריה "רשמי" כאן בצד, ולעולם לא יצטרך עוד לראות את ההערות האישיות שלי. כנ"ל למי שרק רוצה אירועי לו"ז, עם הקטגוריה "אירועים". קטגוריות נוספות יתווספו בהתאם לצורך; כבר ברברתי על העניין הזה מספיק במקום אחר.

המשך יום נעים לכולם, והשתדלו לא לשבור את האינטרנט.

2 Comments on “הפוסט הראשון ביותר ביקום

  1. ברכות =) נראה טוב, ואני מחבבת את תצוגת התאריך. זה מאוד Web2.0 כזה.
    אהבתי את ההצגה הקראנצ'ית של עצמך, ובזמן שחשבתי על אחת לעצמי נמשכתי לתהיות מעמיקות על החיים שלי וסדרי עדיפויות, על חלוקת מקצועות ואם נכון יותר לפזר רמות בסקאלה רחבה או להתמקד במיומנויות ספציפיות ולפמפם אותן (ועכשיו אני תוהה על מה אני יכולה לקבל בונוס סינרגיה).
    גאדמיט. אני עוברת לפריפורם.

השארת תגובה