נלקח מתוך הרשת, בגנבה

כך יקראו ללהקת הרוק הבאה שלי.

לפני כמה שבועות דיברתי על משחק האחד באפריל שהרצתי, ואמרתי שארחיב עליו במשחק בתיאוריה; בוצע.

חברים, אם לא תשתתפו בתחרות הכל כך פשוטה הזו, אני עומד לקבל עותק של משחק התפקידים של Dragon Age. איך אתם יכולים להרשות כזה דבר, מוסרית? המשחקיה גם עשו ראיון עם מכשפי החוף, לגבי הקופסא האדומה שעתידה לחזור בסוף השנה. נקווה שתתורגם לעברית, מחזיק אצבעות ברגליים.

בשעות הקרובות תצא קריאה ראשונית למנחים לקראת איקון, הכינו את הממחטות. וכמובן, עוד יומיים כנס דרקון – מי שלא בא, פשוט לא ישחק מו"ד ביום רביעי.

היום בערב צפוי פרק חדש של ספק סביר, והפעם על מווווותת, לא, אוקי, לא באמת. על פוליגרף! מסתבר שזאת שטות גמורה, פשוט לא יאמן כמה לוקחים את זה ברצינות.

ביום שישי עלתה בפאה ה-21 כתבה נוספת של קורא, כבר הרביעית במספר, וביום שישי הקרוב תעלה עוד אחת. איזה יופי! אני ממש שמח שכותבים לפאה. אלו הצעירים עוד יגדלו ויהפכו לכותבים רציניים ומוכרים יותר בתוך כמה שנים. למו"ד יש לאן להתפתח בארץ.

שיחקתי כלבים בכרם לא מזמן, אז אני חייב לכם ביקורת. וגם על Rogue Trader. אין בעיה, הן בדרך.

נשמע כאילו אני עושה המון דברים, הא? הם לא לוקחים כל כך הרבה זמן כמו שזה נראה (ולא בדיוק מפרנסים את המשפחה, אם אתם מבינים למה אני מתכוון). אני משחק יותר X-Com מכפי שראוי (אבל כנראה יהיה משחק על זה באיקון). ובכל מקרה, ישנו פרויקט שלם נוסף שאשמח להרחיב עליו קצת, אבל הוא עדיין חשאי. תצטרכו לחכות עוד כמה ימים.

4 Comments on “נלקח מתוך הרשת, בגנבה

  1. <blockquote cite="">נקווה שתתורגם לעברית, מחזיק אצבעות ברגליים<cite/>
    מה זה אומר? אתה לא מקושר לענייני התרגום?
    חובה לתרגם את זה, אני אומר!

  2. עד כה כתבו: אתה, עידו מרחב, אורי ליפשיץ ובן שלום. השניים האחרונים לא בדיוק הגישו כתבות, אבל עיבדתי חומר שנכתב על ידם לפני כן. זה מספיק קרוב לצורך העניין.
    אגב, תוכל להגיש גם את הולכי היער לפאה. למה שלא יראו את היצורים עוד אנשים? (אם כי מאחר וזה עבר עריכה עם אנשים אחרים, ראוי כמובן לשאול אותם קודם.)

השארת תגובה