מחר יהיה חם ומגניב

אבל אמרו שביום ראשון ירד גשם.

…אז חזרתי, והתעדכנתי במהירות במה שפספסתי: קישור מגניב על טיפוגרפיה קינטית בעין הדג, וובקומיקסים, חשפו פרטים על סימס 3, ו… זהו. בואנ'ה, חבר'ה, עוזבים אתכם לשבוע ולא קורה שום דבר. אינטרנט, אכזבת. יותר מעניין בטנקים, אני חוזר לבאלי"ש! תותח אני יורה! צוות אנו עולים לעמדת תצפית! חץ שבע טעון!

לפחות יש לנו כמה עדכונים, להרים קצת את איכות הרשת: החלק השני של הפרק המוקדש למבוכים ודרקונים עלה במשחקיה; העלתי את דפי הדמות המתורגמים לעברית עבור טורניר המו"ד; ואיש הצוות הטקטי הראוי לשבח אורי ליפשיץ שלח לנו תמונות מהכנס שהיה בתחילת השבוע, שמסתבר שהיו בו מעל 1,400 איש (!). חדר המשחקים היה הצלחה מסחררת, ונפיק לקחים לקראת הפעם הבאה. (לקח ראשון: לקחת כסף על הכניסה! מוהאהאהא). התמונות מופיעות כאן בהמשך, אחרי התגית "המשך".

לבסוף, שתי חדשות לקראת השבוע הבא. בתחילת השבוע אמור להגיע משלוח חדש, כנראה עם דברים טעימים מ-FFG, מה שאומר ש(סוף סוף! סוף כל סוף!) יגיע Descent. אולי. נעדכן ברגע שיגיע, כמובן. החדשה השנייה, מרעישה יותר, היא שבשבוע הבא אמורים להגיע קבצי התרגום של מבוכים ודרקונים 4, ולהפוך באחת את כל עולמי. האם באמת יגיעו? או שמא שוב נבהה בתיבת הדואר במבט כלבלבי עצוב? כל זאת ועוד, בשבוע הבא!

אולי!

http://picasaweb.google.com/nnesk1/Harucon2008

1 Comment on “מחר יהיה חם ומגניב

השארת תגובה