ימים נוראים פחות

השבוע התחיל עם תקלה באוטו, ארנק שנגנב, בעיות עם האינטרנט ופלישת שדים ממישור התבערה הנצחית. הוא נגמר בסימן של כפרה ותיקון – התקלה תוקנה זמנית, כרטיס האשראי החדש בדרך, והפלישה נבלמה לעת עתה.

מונגוס קנו את הזכויות לשיטת המ"ת העתיקה של גייגקס, "מסעות עגדיים" (מה? זה Lejendey במקור), והם מתכוונים להוציא אותה מחדש אחרי עריכה עדכנית. וואלה, אני מקווה שהעריכה הזאת היא חתיכת שוס, כי יהיה קשה לשיטה בת מעל 15 שנה להתחרות בשיטות אחרות היום. אבל שמעתי שהיא היתה מגניבה, אז אני בטוח אתן הצצה.

ממעמקי מלחמת המהדורות חוזר הקישור המצחיק הזה: מה אם התגובות למהדורה 4 היו תגובות לספר בישול?

עדכוני משחקיה: חובבי מו"ד חייבים להקשיב לראיונות שערך איתמר עם לא-פחות מהעורך הראשי של D&D4, ועם האדם שמאחורי "מו"ד 3.75", שיטת Pathfinder מלאת ההבטחה.

שימו עין על הבלוג של אביב אור (גם בקישורים כאן בצד), בקרוב נעשה שיתוף פעולה מגניב בין יצירתיות המו"ד 4 הבלתי מתפשרת שלנו לבין יצירתיות הציור הבלתי סבירה של המשתתפים באתגר השבועי שלה.

מה מתוכנן להמשך התרגום העברי של מו"ד 4? כוכבי כסף מציגים את התוכנית לחודשים הקרובים.

קובי שחר, אושיה בפורום משחקי הלוח בתפוז, עושה חשבון נפש בבלוג שלו, משחקים זה עניין רציני. קובי מתוסכל ממצבו של התחום, והוא מעלה את מחשבותיו על חובותיהם של חובבים.

בלוגר אחר מתפוז, סונדי הבלתי נלאה (אני חושב שהוא השחקן הישראלי שכתב הכי הרבה ביקורות, לפחות שאני ראיתי), מסכם את שנת המשחקים שלו, ונותן פרסים למשחקים הבולטים ביותר במספר תחומים. כמו האוסקר!

3 Comments on “ימים נוראים פחות

השארת תגובה