אך למה תבכי נסיכה, עכשיו להורדה

עדכנתי את עמוד הרפתקאות הכנסים הקודמים באתר דרקון, כולל הרפתקת דרקון דמדומי הסתיו שמסתבר שלא היתה שם, ו-"אך למה תבכי נסיכה", שהיא אולי ההרפתקה הכי מעניינת שכתבתי עד עכשיו לכנס. ודווקא אהבתי מאוד את תקווה בתיבה!

6 Comments on “אך למה תבכי נסיכה, עכשיו להורדה

  1. אחלה הרפתקה, אבל למה docx למה?
     
    חו"מ, הייתי רוצה לשמוע על הנסיון שלך בהרצה. בניגוד להרפתקאות מו"ד אחרות שקראתי, נראה כאילו לשחקנים כאן אין מטרה ברורה, ואני רוצה לדעת איך זה משפיע על המשחק.

  2. סבבה, אני אמיר אותה ל-PDF. בעצם ככה העלתי את כל האחרות.
    לא הרצתי אותה, אז לא אוכל לענות, אבל ראיתי שתי הרצות: באחת מהן קיבלתי את הרושם שהמנחה לא כל כך ידע מה לעשות או איך לתפעל את השחקנים (שגם היו ילדים, ושונאי מו"ד 4 עקרוניים), והחבורה התמוססה במהלך המשחק. בקבוצה השנייה המנחה הבין היטב את אופי ההרפתקה, והיא הגיעה לסיומה בהצלחה והכל התנהל בסדר.
    זאת לא פעם ראשונה שאני עושה הרפתקה שבה דברים פשוט קורים להן והן מונחות הלאה ברצף אירועים, עד כה זה תמיד עבד – יש מספיק סדרות לקבל מהן השראה לדבר שכזה.

  3. וואו,אני חייב לומר,אחת ההרפתקאות הכי טובות שראיתי.ממש כל הכבוד.האווירה בה כל-כך חזקה שבין התקלות להתקלות שחכתי שזה מו"ד,וזה מוכיח שגם במו"ד 4 אפשר לשחק משחק עומק אם רק מפעילים את הראש.

    יש לי רק שאלה אחת-האם אין לדמויות שום דרך לדאוג שההרפתקאה תיגמר טוב,ושהנסיך או המלך יצליחו להציל את הנסיכה באמת ובתמים?או שאתה לא רואה סיום טוב כסוף הולם להרפתקאה דרמטית כזו?

  4. רוב תודות, גם אני מאוד מחבב אותה. הלוואי והייתי זוכר מה הייתה ההשראה לה!
    אני לא מעוניין שההרפתקה תסתיים בטוב. אני רואה את האלדרינים של הסתיו, ובכלל, את כל הפן הזה של מלכות הפרא, כטרגי ביסודו. אני גם אוהב שזוהי דוגמא להרפתקה שאם תורץ טוב, מרגישה נכון כשהיא מסתיימת בטרגדיה, כי כל הרמזים הוכנסו לפני כן, כלומר, השחקנים נכנסו לאווירת טרגדיה מהרגע הראשון. לפחות, אני מקווה. או במילים אחרות, אני אוהב שזאת דוגמא לכך שלא כל הרפתקה חייבת להיות הסיפור "התגברנו על קשיים וניצחנו", ובכל זאת להישאר מאוד מו"ד ביסודה.

השארת תגובה