טורניר המבוכים והדרקונים השלישי

ביגור מארח זו השנה השלישית ברציפות את טורניר המו"ד לחבורות שחקנים, הרפתקה אתגרית וקשה במיוחד שנכתבה בידי טובי הכותבים של חברת Goodman Games. החבורות משחקות את אותה ההרפתקה, בשני סבבי משחק, וצוברות נקודות לפי יכולתן להתגבר על קשיים, להתמודד עם אתגרים יוצאי דופן, לנהוג באופן הירואי ולנצל משאבים באופן נכון. רק החבורות המוצלחות ביותר של הסבב הראשון יעלו לסבב השני, ורק אחת תצא ממנו מנצחת, ותזכה בגביע המגיע לה.

הטורניר יתרחש ביום שבת, ה-3 באפריל (היום האחרון של ביגור), מ-10 בבוקר ועד אחה"צ. פרטים מלאים על הטורניר, כולל חוקים מיוחדים ודפי הדמות, מופיעים באתר דרקון וכן בעמוד הפרויקטים באתר ביגור.

הרשמו לטורניר כקבוצה או ביחידים (ונשבץ אתכם), והוכיחו שליטה במו"ד 4 וברוח ההרפתקנות, וביכולתם לשרוד את ההרפתקה שחיסלה הכי הרבה דמויות בטורנירים של השנים האחרונות…

7 Comments on “טורניר המבוכים והדרקונים השלישי

  1. אם כבר אז להקדים. אם יהיו בקשות נוספות של שחקנים דתיים, או אם תוכל לארגן חבורה מלאה (4 שחקנים) בעצמך, אראה מה אוכל לעשות כדי להקדים את האירוע, או לפחות לאפשר לכם לשחק לפני שבת (ואז להשוות את הניקוד שלכם לניקוד של החבורות שישחקו בשבת).

  2. האמת שאני לא בא, וגם אין לי קבוצה לארגן. שאלתי את זה פשוט כי זה מפריע שזה תקוע דווקא בשבת, בתור דתי.
    ואם כבר מדברים – אפשר להוריד את ההרפתקה האחרונה (צלקת הכאוס?) איפשהו? כי לא ראיתי אותה באתר דרקון. הריצו אותה כבר?

  3. יש יום שלם של פעילויות בביגור בשבת – אם זה מפריע לך, אתה יכול לפנות לביגור בעניין. הטורניר הוא חלק מביגור, אחרי הכל.
    צלקת הכאוס אינה הרפתקה רשמית של דרקון, היא הורצה בידי מנחה עצמאי ולמעשה הופיעה במגזין Dungeon של מכשפי החוף. את כל 4 ההרפתקאות הרשמיות של דרקון אפשר להוריד מהאתר.

השארת תגובה