מכירת חיסול ל-Goodman Games

החברה שהכי אהבתי בעידן ה-3.5 עושה מכירת חיסול מטורפת של PDF-ים. זאת ההזדמנות שלכם לקנות כמה הרפתקאות מצוינות, הרחבות מעניינות, ועולמות מערכה מעולים (DragonMech, תעשה לי דמות!!), ב-2 דולרים בלבד למוצר. אפילו אם תקנו עשרה דברים, זה עדיין פחות משמונים שקל!
מטורף! מטורף!!

המבצע רק עד ה-31 בדצמבר, ואז הקבצים יעלמו לעד.

אם מישהו מחפש המלצה למוצר ספציפי, או דיעה על מוצר כזה או אחר, אתם מוזמנים לשאול בתגובות. בשנים האחרונות קניתי או קראתי ביקורות על פחות או יותר כל המוצרים שלהם. אני פאנבוי.

9 Comments on “מכירת חיסול ל-Goodman Games

  1. מישהו יכול להסביר מזה כל דבר? (כי אני לא יודע ויש לי כסף שלא מספיק לכלום חוץ מזה ובא לי את זה :))

  2. הי בחור, קרא את ההודעה יותר בפירוט. המכירה היא של קבצי PDF, (כלומר, אתה קונה עותק אלקטרוני של הספר, לא עותק פיזי) והיא מתרחשת באתר שמאחורי הלינק שמופיע בהודעה.
    חברת גודמן גיימז לא קשורה בשום צורה לשוק משחקי התפקידים הישראלי, ולכן הכל באנגלית. יש להם מגוון רחב של הרחבות למבוכים ודרקונים.

    אנג'ל, יקח יותר מדי זמן להסביר את מאות המוצרים שיש להם למכירה. עדיף שתתמקד במשהו ספציפי שנראה לך מעניין, ושאל לגביו.

  3. קצת יותר בפירוט: Xcrawl (מה זה העולם וכו'), והמדריכים השלמים לשרי-עין (ככה תרגמו אותם,נכון?) ולאנשי-זאב

  4. טוב, אז ככה. Xcrawl הוא עולם חצי-מודרני חצי-פנטזיה, שמבוסס בעיקרון על העולם שלנו (יש למשל את "אימפרית אמריקה"), אבל עם המון אווירה של מבוכים ודרקונים. הספורט הפופולרי ביותר בעולם הוא חקירת מבוכים, שנוצרים מראש במיוחד על מנת לאתגר את המשתתפים בדרכים קיצוניות למדי. בתכל'ס, זה הסתכלות על חקר מבוכים כספורט אקסטרים, כשהחבורה משחקת קבוצה של אתלטים. יש חוקים מיוחדים לצבירת תהילה ופופולריות בקרב הקהל, כמו גם שימוש בחסויות של חברות מסחריות… משהו מגניב לאללה, בקיצור.
    סדרת המדריכים השלמים כשמה כן היא, פשוט אוסף מרוכז מאוד של רעיונות והרחבות לכל סוג יצורים. למשל, אתה יכול למצוא פרק שלם מלא בכשרונות חדשים שמיועדים רק לסוג היצור הזה, או מקצועות יוקרה ייחודיים לו. יש גם הסברים מפורטים מאוד על אופן החיים של היצור, החל מהחברה בה הוא חי וכלה בסוגי המזון והלבוש הנהוגים עליו. קצת יותר מדי פירוט לטעמי, דווקא אחד המוצרים המיותרים של החברה. במיוחד יחסית להברקות האחרות שלה.

  5. תודה!!!
    לידיעת הקהל בבית:
    אחרי הרבה ביקורות מצוינות קניתי את כל DragonMech
    אני עומד לקנות את Xcrawl core rolebook הספר לשחקן והספר של הגילדות
    וזהו (בינתיים)

  6. קניתי את XCrawl ולא הבנתי משהו אחד:
    זה עובד אם מ"וד או אם d20 modern?

    נ.ב. XCrawl ו-DragonMech הם עולמות נהדרים ומומלצים אני נהנתי מהם מאוד

השארת תגובה