חדשות משחקים ותרבות פופ מ-ICV2

זה אתר נהדר, אני שמח שיונתן הכריח אותי להירשם לעדכונים היומיים שלו. הנה כל מני דברים מהזמן האחרון.

הרחבת הקוביות של Ticket To Ride יוצאת לאור, היא דורשת שיהיה לך תחילה את אחד מהמשחקים בסדרה, והיא בעצם מחליפה את הקלפים. נשמע לכאורה מיותר להפליא, אבל ברוח המשחקיות המהירה והפשוטה של TTR, אני חושב שקוביות עדיפות על קלפים.

היקום המורחב של Star Wars הולך להתרחב בעוד שלושים וחמישה ספרים עד 2013. ברצינות, על מה לעזאזל יש להם לכתוב כל כך הרבה? בלי קשר, נכון ש-2013 נשמע כמו העתיד הרחוק?

משחקים והרחבות חדשות מ-FFG: חוברת תרחישים עבור Tide of Iron שנכתבה בידי שחקני מלחמה מומחים (כולל אחד שדורש שני עותקים של המשחק!); הרחבה חדשה ל-Runebound, הפעם ב-Frozen Wastes – אחלה!; ומיניאטורות חדשות בסדרות שלצערי לא מתעניניים בהן בארץ, וסדרות חדשות של משחקי הקלפים ה-"חיים" של FFG, קונספט מגניב שלצערי גם בו אין עדיין עניין. אולי נביא קצת, אולי זה יעזור.

משחק המיניאטורות החדש Monsterpocalypse יוצא סוף סוף. אמור להיות פשוט להפעלה, מלא פיצוצים ונזק (מפלצות ענק, בכל זאת), וזמין במיוחד לשחקנים חדשים. מסקרן אותי כבר מאז שהכריזו עליו, לפני שנה.

משחק לוח חדש של Asmodee, שנקרא Ghost Stories. משהו עם נזירים טאואיסטים ששומרים על כפר מפני רוחות, אבל עוד לא נאמרה מילה על המשחקיות עצמה.

ביקורת על מאנגה של פיניקס רייט: "מתאים רק לחובבי הסדרה". נו, מצוין.

הסופר של ארטמיס פאול יכתוב את הפרק השישי של מדריך הטרמפיסט לגלקסיה?! הוא "נחוש לחלוטין שזה יהיה הספר הכי טוב שאי פעם כתבתי". חסר לך שלא.

2 Comments on “חדשות משחקים ותרבות פופ מ-ICV2

  1. וזו ההוחכה שאתה לא רציני. אתה באמת חושב שמישהו יאמין שאני יכול להכריח אותך לעשות משהו? חה!
    אבל כן, אחלה מגזין.
    בתור מישהו שלא מזמן התחיל לקרוא ספרי STAR WARS (לא ממש מופת, אבל בהחלט כיף), אני מזועזע. אין לי זמן לכ"כהרבה ספרים.
    שימו לב ש-ASMODEE הולכים ומתרחבים בקצב נאה למדי לאחרונה. הכל בזכות הרכישות שכוכבי כסף מבצעת מהם!
    וסליחה, אין כמו דאגלס אדאמס. אין, ולא יהיה.

השארת תגובה