תמונות ורשמים מיום המשחקים

יום שבת עבר בהצלחה רבה, ונראה לי שכמעט כל אחד מעשרות החבר'ה שהגיעו גם אמר לנו בעצמו שהוא נהנה. נו, קצת נחת. ההרפתקה היתה קצרה ומצוינת, וההספד הנוסטלגי למהדורה 3.5 היה סוחף באופן מפתיע.

סבב הערב היה עמוס כל כך, שלשלושה שחקנים לא נשאר מקום. עדיין לא ברור לי אם זה עקב אנשים שלא נרשמו מראש או פשלה שלי, אבל זה בכלל לא משנה כבר – העיקר שקבענו כבר פגישת משחק נוספת.

בקבוצת הפייסבוק שלנו העלו תמונות מהאירוע, ואחד השחקנים הקבועים אצלנו ומייסד הקבוצה בפייסבוק, אלירן, העלה את רשמיו לגבי השיטה כאן.

וכרגיל, תודה לאורי ליפשיץ, על היותו.

6 Comments on “תמונות ורשמים מיום המשחקים

  1. שאלה לגבי השיטה, מה היתרון של יצור הנלחם עם 2 ידיים? תוספת לנזק או שאין שום יתרון?

    בנוסף האם נשקים שאפשר להשתמש ב2 ידיים לדוג' מטה, מקל, שרשרת כפולה, האם רק סייר יכול לתקוף עם 2 הידיים?

  2. אם יש לך כלי נשק בכל יד, וגם כוח שמאפשר לך להשתמש בשניהם (כוחות סייר בלבד, כמעט), אז אתה מסוגל לבצע התקפה עם כל אחד מהנשקים. אם אין לך כוח שכזה, אז אתה יכול בכל תור לבחור להתקיף עם נשק א' או נשק ב', אבל לא עם שניהם.
    השאלה השנייה שלך מבוססת על מו"ד 3, ולא קשורה כבר ל-4. אין יותר נשקים כפולים במהדורה 4, ועם מטה מתקיפים בדיוק כמו עם כל נשק אחר. הוא פשוט דורש שיאחזו בו בשתי ידיים, בדומה למשל לחרב דו ידנית.

  3. כן, בהחלט. אין שום דבר לגביה שמציין אחרת. שוב, כמו שאמרתי: אתה חושב במונחים של 3, בה היו כלי נשק איתם אפשר להתקיף פעמיים. אין דבר כזה במו"ד 4, מספר ההתקפות לא תלוי בכלל בכלי הנשק. (מלבד במקרה של נשק שצריך לטעון אותו, אז אתה מוגבל מטעמים מעשיים)

השארת תגובה