כליו של שחקן Tiny Adventures מקצועי

בימים האחרונים עליתי דרגה, וכעת אינני עוד חובבן. כעת אני שחקן Tiny Adventures מקצועי, ובקרוב אשיג ספונסרים ותוכנית בישול בכיכובי. עד אז, אחשוף בפניכם כמה מהכלים שעזרו לי לעשות את הזינוק הזה, תודות לת'רד "כלים שיעזרו לשחקנים חובבים לעשות את הזינוק".

ראשית, דף נתונים זה מראה את מהן התכונות הבולטות ביותר בכל הרפתקה, כך שתוכלו לבחור בחוכמה לאיזו הרפתקה ללכת, לפי התכונות החזקות שלכם. מדובר אומנם בהסתברות, אבל עדיף ללכת להרפתקה שבה יש סיכוי גבוה להיתקלות שמבוססת על התכונה שלך, מאשר לכזו שלא.

שנית, וחשוב עוד יותר, השתמשו ב-Firefox. כך תוכלו להוריד את התוסף המפורסם Greasemonkey, ואז להוריד את הסקריפט הזה, שלמעשה משלב את הנתונים מהדף הקודם בתוך עמודי המשחק בפייסבוק, מפרט מידע נוסף בעמודים רלוונטיים, ואף מאפשר לך להגדיר בדיוק מתי להפעיל כוחות ושיקויים. עצה: פתחו טאב נפרד לעמוד ה-Friends, ותנו לו לתת Buff וריפויים אוטומטית לכל החברים שלכם כל 3 דקות. פשוט תשאירו אותו פתוח, וזה יעזור להם פלאים.

ומי שחושב ש-Tiny Adventures הוא משחק די דבילי ומבזבז זמן, ובכן, הוא צודק. אז מה.

2 Comments on “כליו של שחקן Tiny Adventures מקצועי

  1. בתור אחד ש"משחק" ב-tiny adventures לא מעט (בערך רבע מהכמות שערן משחק) לא ברור לי הערך ב"ייעול" המשחק ככה…. זה לא שיש איזה משהו מדהים בסוף.

  2. הרני מצהיר בפה מלא שזהו משחק מטופש להפליא, ובקושי יש בו ערך משחקי. אין לי מושג למה איכפת לי ממנו בכלל.

השארת תגובה