דוקטור היפוקמפוס, גיבור-על

דיברנו על משחק ה-Icons ששיחקתי בשבוע שעבר בפרק החדש של הפודקאסט, והנה דמותו המלאה של דוקטור היפוקמפוס, "השכל הישר"!!

תכונות

לחימה 5, אמן לחימה כשרוני.
קואורדינציה 3, גמיש כאחד האדם.
כוח 3, חזק וחסון בערך כמוך.
תבונה 5, אבל פיקח יותר ממך!
ערנות 6, דבר לא חומק מעיניו.
רצון 7, דבר לא יסיט אותו מדרכו!

נחישות 3, מרץ 10

כוחות

טלפתיה 7, הוא קורא אותך כל כך טוב, שהוא ממש יודע מה אתה חושב!
התקפה מנטלית 5, כי מילה נכונה במקום הנכון כואבת יותר מאגרוף!

התמחויות

פסיכיאטר, נשק (פרס האוזר להצטיינות בתחום חקר הקורטקס הקדמי לשנת 2003), אקרובטיקה, אתלטיקה

רקע

האספקטים של הדמות מודגשים.
יואש הולינדר פארוק היה מומחה בעל שם עולמי בפסיכולוגיה קוגנטיבית, שפיתח טכניקה חדשנית לשיקום פושעים. ערב אחד ישב ביחד עם ארוסתו במשרדו, האח החמים עולץ ברקע, בעוד השניים מפתחים את רזי השיטה החדשה. ביהירותו, החליט דוקטור הולינדר פארוק לנסות את הטכניקה על אשתו לעתיד – אך הכל השתבש! במקום לאחות את קשייה הפסיכולוגיים, היא השתגעה בו-במקום ואיימה להרוג את ארוסה האוהב! דוקטור הולינדר פארוק מצמץ לכל היותר פעמיים בטרם הרים משולחנו את פרס האוזר להצטיינות בתחום חקר הקורטקס הקדמי לשנת 2003 (גוש מתכת זהוב כבד ובעל כדור בראשו, המזכיר בצורתו את פרס האמי), וחבט בה בחוזקה. אך כוח רצונה העז הספיק לה כדי להתאושש במהירות. היא זינקה דרך החלון החוצה, מצחקקת ברשעות, מכריזה כי כדאי לה לעיר להיזהר מעצת אחיטופל! יואש נעמד בחלון השבור, הרוח מנפנפת את הוילון סביבו, מביט מטה לעבר הדמות המתרחקת, ובליבו גמלה החלטה – כעת בלילות יהיה הוא דוקטור היפוקמפוס, היוצא לשקם את הפושעים, ובראשם, את נבלית העל שיצר במו ידיו, אחיטופל. הוא בחן את העיר בעיניים מצומצמות, וליחשש אל הרוח, "נראה שאתם זקוקים לטיפול…"

כאשר הוא שם משקפיים, עניבה, מעיל אפור ופאה שעושה רושם שיש לו מצח ענק, אף אחד לא מזהה שיואש הולינדר פארוק הוא בעצם האיש שמאחורי דוקטור היפוקמפוס!!

4 Comments on “דוקטור היפוקמפוס, גיבור-על

  1. "ובליבו גמלה החלטה – כעת בלילות יהיה הוא דוקטור קורטקס, " – לצערו היחצ"נ שלו החליט שד"ר היפוקמפוס הוא שם יותר מושך? נו, מסתבר שבחירת שמות אופטימלית *כן* תסיט אותו מדרכו!

השארת תגובה