דברים נהדרים שגיליתי גם השבוע

אם מישהו עוד לא יודע, QI חזרה. התוכנית הכי מעניינת שיש כרגע לראות. אם מישהו עוד לא יודע, גם כל שאר הסדרות חזרו: כיצד הוריך נפגשו, הפיצוץ האדיר, חברותא, ואזור העבודה.

תזמורת היוקוליילי של בריטניה הגדולה תנעים את זמנכם באמצעות. ובכן. יוקוליילי. כמאמר אחת התגובות, כל שיר בעולם צריך לעבור ביצוע ביוקוליילי, ויפה שעה אחת קודם.(הוא כתב באנגלית, אז בעצם הוא כתב "The best is the hour as the soonest", מן הסתם)

מה נחמד? זה נחמד – משחק הפייסבוק הכי מהנה ששיחקתי עד כה, Neverwinter Heroes. בעצם ההיפך, אבל לא משנה, כבר הכנסתי את הקישור ויותר מהיר להמשיך לכתוב ולהסביר למה אני לא משנה אותו, מאשר לשנות אותו. יאי הקלדה מהירה! אז לגבי המשחק, זה בסה"כ סדרה של קווסטים די פשוטים, שבכל אחד כמה חדרים, שבהם מובילים את הדמויות שלך ומשתמשים בכוחות וכו', במעין גרסה פשוטה של מו"ד. אני נהנה, וזה בטח יחזיק לפחות שבועיים, יותר מכל משחק קודם. (מלבד משחק המו"ד הקודם, שהחזיק אפילו חודש, אבל באמת, היה מטופש למדי).

השתתפתי בפרק של המשחקיה. אני עושה את זה לפעמים.

המחזמר הבא שאני מעוניין לראות: Book of Mormon, אם כי, בכנות, הרשימה היתה מצומצמת למדי לפני כן, מאחר ואת Wicked כבר ראיתי. נחשו איך הוא היה! וויקד.

השבוע למדתי ושיחקתי את Space Alert, משחק מעניין שמזכיר שילוב בין Robo-rally לבין עוד משחק שאף אחד מכם לא שמע עליו אז למה, למה אני טורח! פשוט בואו לשחק אותו בהזדמנות. הוא לא יהיה באייקון, אבל אני מקווה להביא אותו שוב לרומח אחרי החגים.

חזק העניין הזה. ואני לא מתכוון רק למתח שטח הפנים של הבלון, גיחיגיחי!

הרצאת ה-TED המבודחת הזו מעבירה (בבידוח) מה שנראה כמו כלי אנתרופולוגי חדש ונהדר: שימוש בכמויות הטקסט האדירות שסרקה גוגל עד היום כדי לפענח טרנדים תרבותיים במאות השנים האחרונות.

Here be Dragons הוא סרטון מצוין שמסביר בנוחות, בהומור, ובעזרים ויזואליים, למה הטלת ספק מועילה, איך בעצם עובד המדע, ולמה כל כך הרבה דברים אינם מדע, וגם, לא עובדים.

היום בבוקר גיליתי מי הגיע לגמר, ומי ניצח בגמר, של מאסטר שף. גאדמאיט, דסי ואני עדיין בפרק 3. 

היום בערב אתחיל בסיפור הפיכתי לטיפוס בעל חשיבות מעטה, בבזאר ההדים. סוף סוף! זוללת, הנה אני בא. הנה אני בא. בעוד כחודשיים.

עם כל כמה ימים שעוברים יש יותר ויותר מנחים! הרשמו להנחיה האולימפית, וגם אתם תוכלו להיות מונחים. בהמשך הדרך: שאר הדברים שאני עושה באייקון, עכשיו שהתוכניה עלתה.

השארת תגובה