דף דמות חדש ופרק וורהאמר

עמוד עזרי המו"ד בעברית התעדכן עם דף דמות חדש, אבל כזה שנראה ישן, המבוסס על דף דמות שאינו חדש, אבל מעוצב להיראות ישן, על בסיס המו"ד הישן. אבל דף הדמות הוא בשביל המו"ד החדש.

תודה לדיסון לוגוס על האישור להשתמש באלמנטים הגרפים שמאוד מצאו חן בעיני. הוא אומנם לא קורא עברית, אבל זה לא אמור למנוע מכם לקרוא את האתר שלו, ובהחלט שווה להסתובב שם. נכנס לי לקורא ה-RSS.

הפרק ה-96 של המשחקיה עוסק בוורהאמר, נושא שנעשה קרוב לליבי לאחרונה, ומיכאל פבזנר ואנוכי השתתפנו בהקלטתו ודיברנו על כל סוגי המשחקים שעוסקים בוורהאמר.

בחדשות נוספות נוספות, עברתי דירה לרמת גן, ולכן השבוע האחרון היה שקט. כי הייתי צריך להעביר דברים ולקנות שטיח ולבסס רשת ולקבל דאלק ודברים ירוקים.

בחדשות נוספות נוספות אחרונות לרגע זה, החל משבוע הבא (או אולי זה שאחריו) אני מתכנן להתחיל להריץ מו"ד 4 (בגרסת האסנשלז, הפשוטה אפילו יותר) באוניברסיטת תל אביב, בגילמן, באיזה מקום פתוח. פיתה אותי הרעיון של לשחק במקום ציבורי, עם מערכת חוקים שאפשר להסביר בדקה וחצי ולצאת לדרך, ועם הקונספט של החלפת שחקנים מהירה, ככה שכל אחד יכול לבוא וללכת מתי שבא לו. פרטים בהמשך.

1 Comment on “דף דמות חדש ופרק וורהאמר

השארת תגובה