איזה PDF-ים קניתי בפברואר

מספר ה-PDF שקניתי הוא כבר באזור ה-60-70 (לא כולל מאות ה-PDF שהגיעו במסגרת מבצע התרומה של DriveThru שהיה לפני שנה ומשהו), ולעיתים קרובות כשאני בוחן PDF חדש ושוקל לקנות, אני מבין שבעצם, יש סיכוי שכבר יש לי אותו. או חמור מכך, יש לי כבר משהו שמשרת את אותה מטרה ממש, ולמה לעזאזל אני צריך עוד חוברת עם תיאורי נוף מגניבים.

כדי לעשות איזה מעקב ולהזכיר לעצמי מה בכלל יש לי, אנסה להתחיל לפרט את ה-PDF שאני קונה מדי חודש. בערך ככה זה יוצא, שאחת לחודש אני עושה קניה גדולה.

BLACKDIRGE’S DUNGEON DENIZENS, המרה של כ-150 מפלצות שהופיעו בסדרת Dungeon Crawl Classic, למהדורה 4. אוסום. ארסנל ראשוני לקראת איכלוס זנדריק, היבשת הכמו-אפריקאית של אברון . החבורה יוצאת לשם בקרוב, למסע שעתיד להימשך זמן מה ולהיות סטורי-ארק שלם בפני עצמו. צריך מפלצות.

From here to there, אוסף הרפתקאות מסע, גם כן של Goodman Games, כנראה החברה החביבה עלי בתחום המ"ת. לבטח ימצאו כאן דברים נוראיים להפיל על הדמויות. אני מעדיף להתבסס על הרפתקאות מוכנות, כשאפשר. זה חוסך כל כך הרבה זמן.

ארבעה מסדרת Blackdirge"s Bargain Bestiary, במחיר של 4 דולר ביחד זה היתה מציאה שקשה לסרב לה. 5 גלמים, תפלצים, חצאי דרקונים וחרקים חדשים.

ושלושה Critter Cache, לחרקים וחיות רגילים, כי מה לעשות, גם כאלה יש בג"ונגלים.

בסך הכל בערך 100 ש"ח, ויצאתי מרוצה.

השארת תגובה