ביקורת על דרך המדבר במשחקיה

פרק חדש של המשחקיה עלה היום, ובו ביקורת אוהדת מאוד על דרך המדבר, או בשמו המוכר יותר, "נו, המשחק הזה עם הגמלים". זהו אחד המשחקים הבודדים בעברית שאנחנו מחזיקים בחנות, ויש סיבה שדווקא הוא כאן (ושדווקא הוא תורגם). שווה לשמוע!

בעניין דומה, איתמר ממליץ על Darth and Droids, קומיקס מצוין שבו מוצגים צילומי מסך מהטרילוגיה החדשה של מלחמת הכוכבים עם דיאלוג של שחקני תפקידים, וכל המהומה המשחקית המזעזעת שנובעת מכך. התחלתי לקרוא אותו מיד אחרי ההמלצה, ואצרף את המלצתי גם כן. הקומיקס מבוסס ברעיון ובביצוע על DM of the Ring, שעושה טיפול דומה לשר הטבעות, ושווה גם הוא את השקעת הזמן שלכם.

2 Comments on “ביקורת על דרך המדבר במשחקיה

  1. אהבתי יותר את Darth and Droids,
    הדמויות בDM of the rings מעצבנות השה"ם משעמם וטרחני (כי הוא משתמש בטקסט של טולקין [נדמה לי נא לא לתלות אותי ולהשליח את גופתי לגוב אריות] שגם בשביל ספר היה כבד לא כל שכן בשביל משחק תפקידים) והשחקנים לא אכפתים לשה"מ או לעולם המשחק
    אני מספיק אינטיליג'נטי בשביל להבין שזה הרעיון בהומור שם אבל לא יודע פשוט לא אהבתי אותו
    גם השחקנים בDarth and Droids מזלזלים בעולם שהשה"מ "בנה" אבל הם לפחות מתיחסים בזלזול ולא מתעלמים מהסובב אותם

  2. אני מסכים, גם לדעתי הוא מתפתח יותר טוב. בניגוד ל-DM of the rings, שם הדמויות מתקדמות פחות או יותר לפי התכנון של הספר, כאן זה נראה כאילו אף אחד לא מתכנן את הדברים שמתרחשים, וזה כמעט לגמרי במקרה גורם לעלילה של הסרט. כאילו, אפילו אנאקין היה דב"ש שולי לחלוטין עד לפני כמה סטריפים.

השארת תגובה