איפה תראו אותי באייקון

אני מוצא את עצמי בישראל למשך חג סוכות (וקצת אחריו), ובזמן הזה אתגורר בראשל"צ אבל ליבי יהיה במרכז תל-אביב. הנה מה שאני עושה בפסטיבל אייקון:

יום שלישי

11:00-12:00 מבוכים ודרקונים 5, שער כניסה
היכרות למי שלא שיחק משחקי תפקידים מעולם, ורוצה לנסות! קבלו דמות, הרימו קוביה, וצאו להרפתקה במשך כשעה.

13:00-17:00 מו"ד 5, ליגת ההרפתקנים
"צרות בהילספר", סדרה של מספר סיפורים קצרים במהלכן הדמויות חוקרות אירועים מוזרים בחוות וביערות מסביב לעיירה שונאת הזרים, הילספר. הביאו דמות מוכנה או קבלו דמות במקום, עלו דרגות והתקדמו בין ההרפתקאות במהלך הכנס!

18:00 הנחיה אולימפית
אירוע ההנחיה התחרותי המובחר, הפעם על טהרת פאת'פיינדר, ואני אחד השופטים. מנחי פאת'פיינדר מתחרים זה בזה ביצירת הרפתקה על בסיס שלושה רכיבים סודיים, ואז עליהם להריץ אותה באופן המהנה ביותר לחבורת הרפתקנים נמרצים. בואו להיות הרפתקנים נמרצים!

 

יום רביעי

11:00-12:00 פאת'פיינדר, שער כניסה
היכרות למי שלא שיחק משחקי תפקידים מעולם, ורוצה לנסות! קבלו דמות, הרימו קוביה, וצאו להרפתקה במשך כשעה. תוך כדי כך, למדו להכיר את השיטה הפופולרית שיוצאת בימים אלו בעברית, פאת'פיינדר.

13:00-14:00 מבוכים ודרקונים 5, שער כניסה
היכרות למי שלא שיחק משחקי תפקידים מעולם, ורוצה לנסות! קבלו דמות, הרימו קוביה, וצאו להרפתקה במשך כשעה.

16:00-20:00 מו"ד 5, ליגת ההרפתקנים
"צרות בהילספר", סדרה של מספר סיפורים קצרים במהלכן הדמויות חוקרות אירועים מוזרים בחוות וביערות מסביב לעיירה שונאת הזרים, הילספר. הביאו דמות מוכנה או קבלו דמות במקום, עלו דרגות והתקדמו בין ההרפתקאות במהלך הכנס!

23:00 החבורה האחרונה
אני מקווה שיהיה לי זמן לבוא להקרנה החינמית של הסרט, שאני מחכה כבר הרבה זמן לראות.

יום חמישי

12:00-14:00 הגמדים חופרים ומחשלים
כמדי כנס, אורי ואני נשב עם מיקרופון פתוח, נביא אתכם לדבר על נושאים משלכם ונענה על שאלות. והפעם גם נקדיש חלק מהזמן לבצע חישול מערכה; ראו את הפרק שעשינו, לפרטים.

14:00-17:00 פאת'פיינדר, אגודת מגלי הארצות: בין הקווים
הקפטנית וולסה יול, האחראית על אחד מסניפי האגודה בעיר הסוחרים הענקית קאטפש, כועסת מאוד על הקפטן פלגוס, האחראי על סניף האגודה השני בקאטפש, שכן הוא איפשר לתיבה עתיקה המכילה ידע קדום להילקח בטרם יספיקו אנשיו לאסוף אותה מהקבר בו הוסתרה. כעת שולחת אתכם וולסה לרכוש את התיבה מהסוחר לידיו התגלגלה, ב-"שוק הלילה" הידוע לשמצה של קאטפש, בו נמכרים רעלים, חפצי קסם מקוללים, וגרוע מכך. הסוחר ישמח להעביר לידיכם את התיבה, אם רק תעשו בשבילו כמה דברים תחילה… אך וולסה מבטיחה לכם כי האוצרות שבתיבה שווים את המאמץ.
הביאו דמות מוכנה או קבלו דמות במקום, והמשיכו איתה בין ההרפתקאות בכנס!

 

איך פוגשים אותי

בואו לגמדים חופרים, או הרשמו למשחק שאני מריץ, זה הכי קל. אם אתם רוצים לשחק במשחק אגודת מגלי הארצות, כדאי גם שתרשמו את עצמכם כאן. מעבר לכך, בשאר הזמן כנראה אהיה בסביבות הדוכן של מאנקי טיים, בחדר של אגמא"ר, או בפונדק.

0 Comments on “איפה תראו אותי באייקון

השארת תגובה