למה ראוי להשקיע בצלילה חופשית

חלקכם כבר יודעים שראוי היה להשקיע ברועה האחרון. כעת עליכם להחליט האם ראוי להשקיע גם בצלילה חופשית.

כתב לי אורי:

"אני יודע שאני יכול פשוט לבקש יפה אבל החלטתי לכתוב מייל רישמי ויפה שמבקש ממך לעזור לנו לפרסם את הקמפיין מימון שאנחנו מריצים עכשיו לסרט החדש שלנו "צלילה חופשית".

אני עוד אזכיר את ההפקה הזו אלף פעם בעל כתפי גמדים אבל הבלוג שלך הוא רק שלך.

בקצרה: אחרי שהצלחנו ליצור סרט פנטזיה ישראלי אמיתי באורך מלא עם "הרועה האחרון" אנחנו רוצים להתקדם לסרט מדע בדיוני ישראלי.

כל מי שעובד על הסרט עושה את זה בהתנדבות וזו חלק מהסיבה שאין לנו תקציב פרסום. זו גם הסיבה שאנחנו צריכים שהקמפיין מימון המונים הזה יצליח.

זה מאוד יעזור לנו אם תפרסם את הקמפיין אצלך או אם תפיץ אותו הלאה, לחברים. אומנם מדובר בסרט מהז'אנר של מדע בדיוני אבל תמיכה בהפקה הזו היא לא רק תמיכה בתחום המדע בדיוני ופנטזיה בארץ אלא גם תמיכה ביצירה מקורית, בקולנוע עצמאי וברעיון של גיוס המונים ועבודת ההתנדבות של המשתתפים ליצירה משותפת.

אם יש משהו שאני יכול לעשות כדי לעזור לך או להקל עליך לפרסם את הקמפיין כמו לספק מידע נוסף או קטע כתוב או ראיון או תמונות של ההפקה אז רק תגיד ואני (כמו בחצי מהנושאים בעולם) לרשותך."

לינק לקמפיין המימון באתר מימונה."

המימון כבר הגיע ל-"יעד", אבל אני מזכיר שזה לא באמת יעד, וזה לא באמת אומר שהסרט מומן. הוא זקוק לכל שקל שתוכלו לתת לו, עד כמה שאתם מרגישים בנוח להשקיע בפיתוח יצירה פנטזיה-מד"ב בארץ.

לשיקולכם.

0 Comments on “למה ראוי להשקיע בצלילה חופשית

השארת תגובה